In ieder geval, ze is weer terug uit de kliniek! Vanmiddag er naar toe geweest en het verband verwijderd. Alle personeel daar vonden dr een tijger, is ze ook haha het kreng
. Ze wilden haar nu weer verdoven maar dat wilde ik niet ivm met in de trailer staan. Dus heb ik haar voetje gewassen met spul en alle overgebleven korsten eraf gehaald. Daarna afspoelen en droogmaken. Ondertussen was het een hectische gebeuren om ons heen, er kwam een ander paard binnen dat zich ook ging lopen aanstellen dus Arabel was ook lekker bewegelijk
Daarna speciale zalf erop die ze gebruikten voor meer paarden met mok en waar ze hele goede ervaringen mee hadden. Het been zag er goed uit! Korst vrij en niet meer zo dik. Kan ook komen door de bandage want die zat behoorlijk strak...
Ze kreeg nog een dikke antibiotica spuit, ik vroeg of ze hem ok in dr andere borstspier kon krijgen want die was aan 1 kant helemaal dik. En er hing een zakje onder. Die veearts masseert haar daar even, hap in zn hoofd (niet echt gemeen). Ze is zo grappig, van mij en mn zusje pikt ze alles, wij mogen alles met dr doen maar andere mensen moeten echt van dr afblijven
En toen mocht ze naar huis! Het recordtijd trialerladen nog even verbroken (minder dan 10 minuten!) en ook de rit en afladen ging geweldig. Eenmaal in de wei had ze grote verhalen te vertellen en ze stond net al weer helemaal in het middelpunt van de belangstelling. Het is net een schoolplein.
Vanavond zal ik even foto's maken zodat jullie kunnen zien hoe het been eruit ziet. Ben zo blij dat ze weer thuis is! Ze kwam gelijk tot rust.