*Tequila* schreef:Misschien ook een rare vraag hoor, maar waarom doen jullie je paard dan niet gewoon een Boett oid op? Is één keer de aanschaf, dan kun je er een hele poos mee doen...
Mijn pony's eten Boett-dekens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ergerde me zo aan al die kwakzalvers dat ik eens naar medicijnfabrikanten ben gaan schrijven en naarde Universiteit van Utrecht (Diergeneeskunde) en Wageningen.

vivanes schreef:ja die heb ik vorig jaar ook gehad. Het helpt niet tegen de jeuk, maar het weert de vliegen af. je moet er alleen voor zorgen dat ze niet nat worden als het regent, want dan werken ze niet meer. je kan ze aan beide kanten van het halster vastmaken. Je kan ze per 10 bij de veearts kopen.
. je denkt toch niet dat ze alle koeien met oorflappen bij elk buitje onder een paraplu zetten?
cinv schreef:en wat is dat juist hoe noemt dat ? alleen bij de DA verkrijgbaar ?
, en dat ze daarna doodvalt, daar heeft een paard niet veel baat bij, want er staan een onuitputtelijk aantal andere muggen aan te schuiven om lekker verder te prikken.
. Josefien schreef:tis wel zwaar chemisch wat in de huid en dus de bloedbaan komt.....
.