BonnYPonY schreef:Vraagje, hoe zien jou pony's/paard tanden er nou ong uit ?
Ik heb er even een foto van gemaakt.
Eigenlijk valt het wel mee

En zo heb ik die takken in de box zitten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mevrouw begon met luchtzuigen
eerst idd de hele box in gesmeerd met cribox.... hielp een paar dagen ...en toen inderdaad toch maar een band aangeschaft.. bij haar denken wij aan verveling.. omdat zij in een nogal rustige stal staat.. tegenover haar staan stallen.. links de springtuin waar weinig te zien is en rechts staan ook stallen... oftewel weinig te zien.. door omstandigheden is ze eve een tijdje naar andere stal geweest, waar ze de paarden naast haar kon zien n ze keek uit op de bak waar veel te zien was... daar heeft ze dus amper tot niet luchtgezogen... denken jullie ook dat het door verveling komt en wat zouden jullie voor tips daarvoor hebben!!?? Anya schreef:http://www.puurnatuur.nl/
Samenstelling
Liquiritiae officinalis, Zingiber officinalis, Lichen islandicus, Calcium carbonaat*, Carduus marianus, Angelica officinalis, Mentha piperita, Chamomilla, Humulus lupulus, Taraxacum.
* calcium carbonaat zit uitsluitend in de Maagcompositum voor Paarden & Pony's.
Acilon schreef:en? valt het onder doping?
de paarden hier die luchtzuigen zijn ook renpaarden, vandaar der interesse![]()
zijn er geen update's van mensen die iets nieuws uit probeerden?
aliekobus schreef:Hallo luitjes,
Lang geleden heb ik jullie verteld dat ik mijn paard zou gaan laten opereren vanwege het luchtzuigen. Dat heb ik ook laten doen en met veel succes moet ik zeggen. Het paard is helemaal niet verminkt of zo wat iedereen denkt. Ze is absoluut niet meer mager en ze heeft ook nooit meer koliek gehad. Binnen een jaar is het een totaal ander paard geworden en dat absoluut in haar voordeel !!!
it is dus niet persoonlijk of aanvallend bedoeld, mocht iemand dat denken* 

)

) wat niet hielp. Na een half jaar begon ze zich lekker in haar vel te voelen en het viel mij op dat ze steeds minder ging luchtzuigen. Tot ik haar verhuisde naar een andere stal. Het was wederom drama en ellende. INmiddels ben ik weer verhuist, en bij deze stal was het na een week al zo dat ze amper zoog. Af en toe ff bij het eten, maar verder totaal niet. Na enkele weken heb ik haar band afgehaald. De staleigenaar wees mij er ook op dat hij het haar nooit zag doen.