Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Madiba schreef:Ze ziet er al heel wat beter uit nu, gelukkig maar dat je ze naar de kliniek hebt gebracht. Waar ben je geweest?
ik las dat je ze hebt laten keuren door Wim Malisart, die ken ik, zeer goede dierenarts
Madiba schreef:Goed bezig! Wat mijn moeder vroeger eens aan een pony met heel zware bloedwormbesmetting heeft gegeven was elke dag gekookt lijnzaad. Heeft heel goed geholpen, het legde een laagje slijm op haar darmwand waardoor ze helemaal is genezen.
Diddykong schreef:Goed zeg! Ziet er goed uit

ilora schreef:Had niet verwacht dat ze zo goed ging bijkomen tijdens de winter. Momenteel krijgt ze nog ondersteuning voor haar darmen begin januari komen ze nog eens bloed trekken om te zien of ze nog ergens tekorten heeft.
En wordt er terug mestonderzoek gedaan. Maar moet van vier a vijf dagen mest binnenbrengen om zeker te zijn. Want ondanks de zware besmetting kwam ze in augustus clean uit het mestonderzoek
Het verschil van vorige winter en deze winter
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
haha1995 schreef:ilora schreef:Had niet verwacht dat ze zo goed ging bijkomen tijdens de winter. Momenteel krijgt ze nog ondersteuning voor haar darmen begin januari komen ze nog eens bloed trekken om te zien of ze nog ergens tekorten heeft.
En wordt er terug mestonderzoek gedaan. Maar moet van vier a vijf dagen mest binnenbrengen om zeker te zijn. Want ondanks de zware besmetting kwam ze in augustus clean uit het mestonderzoek
Het verschil van vorige winter en deze winter
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wauw wat een verschil...goed gevoerd in ieder geval...