Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Is er geen bokker of nieuws redactie die hier een goed artikel over kan schrijven en dat in de wiki zetten maar zeker ook op de voorpagina?
Want lees je de gewone wiki staat het er wel. Maar je moet het maar net weten zeg, zeker als het geen boom meer is.
zwartepaerd schreef:Wat ontzettend verdrietig van jullie pony's, wat een nachtmerrie... wat jullie nieuwe paradijsje had moeten zijn.....verschrikkelijk gewoon!
Gelukkig gaat het met jullie tinker nu weer goed! Wat fijn dat jullie nu hoogstwaarschijnlijk de oorzaak gevonden hebben!
De palen zien er prachtig uit, ik heb nooit geweten dat deze zo giftig zijn, je ziet ze tegenwoordig steeds vaker rond weilanden en natuurgebieden. Dat verwacht je dan immers ook niet. Ik had zelf meer kwaad gezien in gecreotiseerde/geteerde palen...
Het blijkt nu, dat andere leveranciers wel op de hoogte zijn van de giftigheid. Ik zou toch eens gaan kijken of jullie leverancier geen nalatigheid verweten kan worden. Je krijgt er je pony's niet mee terug, maar misschien wel een tegemoetkoming in de kosten, en hopelijk een leverancier die voortaan wel goed zijn klanten informeert en adviseert en zo meer leed kan voorkomen.
Wat fijn dat er iemand je hier via bokt op het idee gebracht heeft wat de oorzaak kan zijn!! Ik hoop dat er op deze manier meer mensen nu op de hoogte zijn van het gevaar van deze palen, zodat andere dierenlevens daarmee gered kunnen worden!! En als ik zo verschillende reacties lees, is het begin daarmee al gemaakt, incluis mijzelf.
Maar wat ik niet goed begrijp, is hoe het mogelijk is dat er geen vergiftiging uit het onderzoek is gekomen? Omdat men niet wist waar men naar moest zoeken of?
Heel veel sterkte met het verlies van jullie ukkies!
Danuah schreef:DuoPenotti schreef:Is er geen bokker of nieuws redactie die hier een goed artikel over kan schrijven en dat in de wiki zetten maar zeker ook op de voorpagina?
Want lees je de gewone wiki staat het er wel. Maar je moet het maar net weten zeg, zeker als het geen boom meer is.
Daar zat ik ook al aan te de ken. Zal er in ieder geval graag aan mee willen werken. Hopelijk kan zoiets veel mensen bereiken. Ook al gaan we dit niet 100% zeker weten, de kans is nu zo groot en dat het heel dodelijk is, dat is een feit.
Danuah schreef:DuoPenotti schreef:Is er geen bokker of nieuws redactie die hier een goed artikel over kan schrijven en dat in de wiki zetten maar zeker ook op de voorpagina?
Daar zat ik ook al aan te de ken. Zal er in ieder geval graag aan mee willen werken. Hopelijk kan zoiets veel mensen bereiken. Ook al gaan we dit niet 100% zeker weten, de kans is nu zo groot en dat het heel dodelijk is, dat is een feit.
Danuah schreef:Even in het algemeen: voordat wij of iemand anders conclusies gaan trekken over het bedrijf, gaan wij eerst met ze om de tafel. Dit kon vandaag niet dus dit doen we na het weekend.
Zó weinig mensen weten dit.. wij geloven niet dat dit met opzet is gedaan. Zodra wij meer weten dan horen jullie het. Voor alsnog dus nog even geen conclusies trekken aub. In dit geval zijn er alleen maar verliezers.
Cayenne schreef:Jeetje, wat een verhaal TS!
Hadden jullie dan de palen met schors? Want dat kan ik nergens uit het verhaal halen?