Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiannePuthzy schreef:Ik geloof opzich echt wel in druppels als deze niet zodanig verdund worden (dus 3 druppeltjes Bach bloesem op een flesje water)
Marigo schreef:Ik kan me daarom goed voorstellen dat er voor sommige alternatieve middelen geen bewijs is gevonden. Want dat gaat zichzelf middels patenten niet terugverdienen.
Citaat:Voorbeeld: een high school student heeft bewezen dat zwarte komijnolie voeren, helpt tegen preventie van tekenbeten en dus de kans op Lyme.
maras schreef:Ik was helemaal in voor de natuurgeneeskunde inclusief Lecher antenne etc. Ging elk jaar een therapeut, naar een ostheopaath en naar cursussen bij Silverlinde......tot afgelopen jaar, mijn hondje was aangevallen door een herdershond, was er zeer beroerd aan toe en bleef kwakkelen na al zijn operaties.....ik liep de deur plat bij alle natuurgeneeskundige, hij is gemeten met o.a de Lecher en overal kwam stress en trauma uit tot ik een doorverwijzing afgedwongen heb en hij daar bij de internist op de onderzoek tafel geeuthaniseerd is wegens een enorme inoperabele keeltumor.............jammer dat die niet opgemerkt is bij al die consulten......
Rainer schreef:En ik denk dat echt vrijwel elke dierenarts het fantastisch zou vinden als de lecherantenne/biotensor/kruiden/druppels echt zo goed zouden werken. Dat zou hun werk immers een behoorlijk stuk makkelijker maken.
Ibbel schreef:Marigo kwam met een voorbeeld van basale research. Als daar iets van wetenschappelijke grond in zit, is daar funding voor.
Ja, ik weet dat onderzoek voor middelen specifiek voor paarden moeilijker is, want de markt is kleiner. Toch is ook daar bést geld te vinden (daar heb ik meer dan genoeg ervaring mee). Maar je moet het niet zoeken bij de grote farmaceuten (en het hun ook niet verwijten).
En goed onderzoek begint (net als met mensengeneesmiddelen) met laboratoriumproeven, proefdieren (muizen, ratten), fase 1 (vrijwilligers, bij paarden dus 20 slacht-Shetten die door Utrecht worden gekocht) en dán pas patienten (jouw groep met eigenaren). Als die eerste stappen niet gezet zijn én een goed resultaat hebben gegeven, heeft dat onderzoek met die 50 eigenaren ook geen zin. En dáárom mislukt dat soort onderzoek zo vaak.
HindaFree schreef:Ik geloof er niet in. Een lang verhaal in het kort bioresonantie ala ik hun was blijven volgende was moet “toen” paard er niet meer geweest.
Lecher? Nope. Paard bleek van alles te hebben. Kreeg dus druppel. Meisje iedere dag dol blij want hij knapte echt op!
- zij zag hem n kwartier per dag. Alleen met druppels geven.
- wij zagen hem als personeel de hele dag. Behalve dat hij rustiger werd omdat er niet constant met hem gesleept werd veranderde er niks. Hij was namelijk altijd vrolijk en opgewekt.
Ook valt het op dat het kwa uitslagen bijna altijd een schimmeltje op de darm is. Vaak via Den Hoek. En 8/10 uiteindelijk toch naar de reguliere kliniek gaan. ( dit gaat dan over eerst alternatief. Niet als regulier je niks meer kan bieden )!
Idd zo als eerder in het topic langs komt met de pollen heb ik paarden wel zien opknappen. Maar voor de rest meer placebo’s bij de eigenaren.