Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
nikysa90 schreef:We zijn nu een jaar verder. Hoe is het met je veulen TS?
ME10 schreef:nikysa90 schreef:We zijn nu een jaar verder. Hoe is het met je veulen TS?
Voorlopig gaat het relatief goed, ze staat 24/7 op wei. De ene dag loopt ze mooi zuiver, de andere dag loopt ze weer gevoelig. Ze moet op haar 3j terug op de foto zei de veearts toen, dus dat is binnenkort. Ik ben nog niet in de kliniek geraakt wegens financiële tegenslag.
Ik twijfel om naar Equisound of Via Nova naar de kliniek te gaan. Iemand een goede kliniek die zich vooral hiermee bezig houdt?
ME10 schreef:janderegelaa schreef:
Zolang ik ze zie rondhuppelen in de wei zonder al te veel last, ga ik ze écht niet inslapen. Ik weet niet eens zeker wat het verdict is… snap niet dat je zoiets zegt dan.
Ayasha schreef:André Aumann in Houthalen kan ik heel erg aanraden.
ME10 schreef:Zolang ik ze zie rondhuppelen in de wei zonder al te veel last, ga ik ze écht niet inslapen. Ik weet niet eens zeker wat het verdict is… snap niet dat je zoiets zegt dan.
ME10 schreef:Balou_k schreef:Equisound heb ik ontzettend goede ervaringen mee.
Ook omtrent mankheid/beenproblemen? Heb er idd nog al goeds over gehoord
En qua prijs? Valt dat mee?
ME10 schreef:Er zijn toch genoeg paarden die oud worden met artrose, als het dat is? Met medicatie weliswaar, maar ken er zelfs die nog in de sport lopen. Ze loopt gewoon niet elke dag even zuiver, ze mankt niet, maar je ziet dat ze soms wat huppelt. Ze krijgt nu ook niets van medicatie, omdat ze nu al zo zot doet en het been niet ontziet.
Wil zowiezo eerst
een definitieve prognose. Zou erg zijn als het blijft iets anders te zijn