Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neon schreef:Ik ben het ook eens met LindyH
Ts is een jonge meid die hartstikke blij was met haar paardje... helaas lukt dit niet omdat het paard te veel begeleiding en ondersteuning nodig heeft die ts door een gebrek aan de juiste ervaring en begeleiding niet kan geven...
Dat is helemaal niet erg... maar dat doet voor TS zeker heel veel pijn... een opmerking over dat het dier geen kans gekregen heeft is volstrekt onterecht en een trap na richting ts... diertje is meermaals medisch nagekeken en ze doet haar best om een goed huis te zoeken voor haar paardje! Ze heeft letterlijk in de advertentie opgenomen dat het dier hulp nodig heeft met betrekking tot het scheiden van de gangen. Met andere woorden ze heeft de opmerkingen uit dit topic ter harte genomen, hetgeen ik zeer knap vind, zeker voor zo een jonge meid.
Ts heel veel succes met het zoeken van een geschikt baasje, en ik hoop dat je als je dit een plekje hebt kunnen geven een fijn paard vind waar je wel fijn mee aan de slag kunt gaan.
troi schreef:Verstandig TS!
Wat zijn je volgende stappen? Een nw paard zoeken?
hwn schreef:Delaja en Tones, stop maar met dromen, zie dat ie al van de site verdwenen is.