Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zuma1 schreef:Nee toch .....het ziet er netjes uit onder het verband gelukkig geen papperig zooitje .De rechterbeen mag ik nu zelf gaan bijhouden das eigenlijk bijna dicht
Sosha schreef:Ik zou het zo droog mogelijk houden hoor, je bent nu net goed op weg.
En dacht dat het weer wat droger zou worden komende week.
zuma1 schreef:Sosha schreef:Ik zou het zo droog mogelijk houden hoor, je bent nu net goed op weg.
En dacht dat het weer wat droger zou worden komende week.
Ja ik weet het gaan we ook doen .maar ik ben er niet 24 uur bij (hoewel ik dat wel zou willen)Tis meer voor als ze evt regen opgeven hij staat nu ongeveer 3 uurtjes land en dan weer stal in
zuma1 schreef:hagelslag schreef:Ik zou qua regen toch nog even geen risico willen nemen.
Maar eindelijk ziet het er mooier smerig uit.
Mooi smeriger zo kan je het ook noemen Ik wil zeker geen risico nemen .maar willen niet bij elk druppeltje geen en weer rennen met het paard vandaar
Sintara schreef:Hoe gaat het met jezelf nu ts?
zuma1 schreef:Sintara schreef:Hoe gaat het met jezelf nu ts?
Ahh lief zat er zondag doorheen zelfs beetje woorden met de staleigenaren gehad maar weer uitgesproken .Tis moeilijk waren saampjes lekker op weg ben verslaafd aan ac rijkunst maar nu al 12 a 13 weken niks gedaan hij was eerst slank toen mager toen hij ziek werd .en nu dikkertje dap .Neem het allemaal voor lief moet wel he