bigone schreef:Goedkoopste is gewoon wachten tot ze dood neervallen . Ts , wanneer deze van paard zoekt baas komt dan zijn zij toch nog steeds eigenaar? Laat het dier terug gaan want nu is hij aan het lijden .
Ben het hier wel mee eens!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Vreemd bloedwaarden perfect in orde. Zelfs geen Spierafbraak te zien in de resultaten. Geen ontstekingswaarden etc.
Begrijp er helemaal niks van.
Jessix schreef:Komt het paard van Paard zoekt Baas? Dan zou je sowieso toch met hun moeten overleggen voor je een beslissing neemt over inslapen? Lijkt me handig dat je contact met hun opneemt. Misschien nemen ze hem wel terug en gaan ze verder met de medische zorg die hij nu nodig heeft, want dat doen ze volgens mij altijd wel heel netjes.
Art_Ificious schreef:Dierenarts komt vanmiddag.
Heb er 4 gebeld voor ik ene had die kan komen vandaag.
Inclusief die tiene doorgegeven heeft maar daar nam niemand op.
Ik heb alvast al gedacht aan inslapen. Rechteroog is nu net zo wazig als linkeroog. En hij blijft angstig voor buiten de stal te komen. Dit kan niet blijven duren. Stichting begrijpt mijn keuze ook.
Jessix schreef:Komt het paard van Paard zoekt Baas? Dan zou je sowieso toch met hun moeten overleggen voor je een beslissing neemt over inslapen? Lijkt me handig dat je contact met hun opneemt. Misschien nemen ze hem wel terug en gaan ze verder met de medische zorg die hij nu nodig heeft, want dat doen ze volgens mij altijd wel heel netjes.
_Penotti schreef:Wat een nare reacties allemaal.
Nu ze de 2 paarden apart heeft staan kan ze ook pas zien of hij echt weinig mest en weinig drinkt.
Eerst had ze dat vermoeden maar zekerheid was er niet omdat de ander er nog bij staat.
Nu kan ze ook pas echt zien wat het oude dier eet of dat het jonge dier zowat alles op heeft gegeten.
En kan er weer gericht actie ondernomen worden.
De dierenarts geeft aan dat de ogen in orde zijn.
Ik geloof niet dat andere hier de ogen hebben gezien, dus het advies van de dierenarts in twijfel trekken is ook wel apart te noemen.
De angst, wie weet wat er met de storm door de wei is gevlogen en hij daarom angst heeft gekregen.
Dat is toch even afkijken.
Persoonlijk zou ik hem wel op bute zetten, dan kun je gemakkelijker pijn uitsluiten.
Lynn_Nikita schreef:_Penotti schreef:Wat een nare reacties allemaal.
Nu ze de 2 paarden apart heeft staan kan ze ook pas zien of hij echt weinig mest en weinig drinkt.
Eerst had ze dat vermoeden maar zekerheid was er niet omdat de ander er nog bij staat.
Nu kan ze ook pas echt zien wat het oude dier eet of dat het jonge dier zowat alles op heeft gegeten.
En kan er weer gericht actie ondernomen worden.
De dierenarts geeft aan dat de ogen in orde zijn.
Ik geloof niet dat andere hier de ogen hebben gezien, dus het advies van de dierenarts in twijfel trekken is ook wel apart te noemen.
De angst, wie weet wat er met de storm door de wei is gevlogen en hij daarom angst heeft gekregen.
Dat is toch even afkijken.
Persoonlijk zou ik hem wel op bute zetten, dan kun je gemakkelijker pijn uitsluiten.
Ik ben niet gemeen, probeer mee te denken en heb het beste met ts en het paard voor.
Zij zegt dat de arts zegt dat de ogen staar hebben. Dat is dus niet in orde maar wel degelijk iets. Juist icm de andere klachten, oa het invallen kan dat duiden op bv cushing. Ik zeg niet dat het dat is, lastig te zien zonder bloedonderzoek, aar dat is wel iets waarvan ik hoop dat de arts dan aangeeft om verder te willen onderzoeken.