Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Speirs schreef:Vraagje: normaal krijgen mijn shetten alleen hooi in de winter, en nu heb ik toch iets nodig om de psyllium door te mengen. Ik heb er maar muesli voor gekocht, maar ze willen er best veel van omdat het anders niet lekker isEigenlijk heb ik liever daar ze zo mijn mogelijk extra's eten naast het hooi. Hoe doen jullie dat?
meiske1577 schreef:Ik heb altijd begrepen een mineralen tekort. Maar veel paarden krijgen toch een vitamineaanvulling in de een of andere vorm. Zou het te voorkomen zijn door in een behoefte te voorzien door bv leem aan te bieden oid....
meiske1577 schreef:Het gaat hier nu voornamelijk over het voeren van kuurtjes om het zand uit de darmen te krijgen. Ik
liep vandaag te denken, waarom zouden paarden zand eten? En dan bedoel ik niet het zand wat per ongeluk mee naar binnen gaat, maar echt het gericht zoeken naar bv zwart zand.
Ik heb altijd begrepen een mineralen tekort. Maar veel paarden krijgen toch een vitamineaanvulling in de een of andere vorm. Zou het te voorkomen zijn door in een behoefte te voorzien door bv leem aan te bieden oid....
Speirs schreef:Vraagje: normaal krijgen mijn shetten alleen hooi in de winter, en nu heb ik toch iets nodig om de psyllium door te mengen. Ik heb er maar muesli voor gekocht, maar ze willen er best veel van omdat het anders niet lekker isEigenlijk heb ik liever daar ze zo mijn mogelijk extra's eten naast het hooi. Hoe doen jullie dat?