Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:kiki1976 schreef:Dus toch ondanks een goede zandkuur, brrrr eng idee hoor.
Maar ze ziet er ondanks alles super uit, goed alert.
Ja ik had ook echt niet verwacht dat het zand zou zijn. Ik was echt geshockeerd en zei nog iets in de trant van; nee dat kan niet, ze heeft een paar weken geleden een kuur gehad.
Maar wat eruit is gekomen liegt er niet om, dus het was toch echt zo.
kiki1976 schreef:Kaitlyn schreef:
Ja ik had ook echt niet verwacht dat het zand zou zijn. Ik was echt geshockeerd en zei nog iets in de trant van; nee dat kan niet, ze heeft een paar weken geleden een kuur gehad.
Maar wat eruit is gekomen liegt er niet om, dus het was toch echt zo.
Aan de andere kant, dan heeft er toch veel ingezeten als er met de kuur al veel uitgekomen was.
Zand kan wat dat betreft een echte sluipmoordenaar wezen, als je het merkt is het al snel te laat. Bah bah
geerke schreef:Wat erg voor je! Wat een stress! Maar wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk knapt ze nu op! Je weet dat zandkoliek vaak samen gaat met bloedwormen?heel veel sterkte!
Hannanas schreef:Ik zie nergens een discussie? En ook nergens iets richting het adres van Ts?
Ik vroeg het me gewoon af, iets wat mijn inziens een waardevolle informatieve toevoeging is aan een topic waarbij iedereen meeleeft en er iemand mogelijk in de toekomst iets aan heeft? TS heeft rete snel gehandeld, ook een belangrijk puntje van het hele verhaal. Juist het feit dat dit paard al zo goed behandeld werd voor zand en dan zo vol kan zitten en dat de kliniek ook zoveel zand-problemen ziet, is naast het meeleven met ts mijn inziens dé kracht van bokt. Ik heb er iig van geleerd.
Hannanas schreef:lekker tutje, met dr theedoek onder haar buik. Hopelijk mag ze vandaag een plukje hooi eten!
Percy schreef:Wat fijn dat het de goede kant op gaat. Heb vanaf het begin meegelezen.
Is dat nou een theedoek als wondverband?
Sheehan schreef:
Gimme_Joy schreef:Fijn dat het goed gaat!En inderdaad bijzondere manier van verband leggen
Joy had alles bloot. Maar het zal vast en zeker een reden hebben
![]()
Persoonlijke vraag, maar ben je verzekerd? Gewoon even nieuwsgierig hoe dat bij andere verzekeraars gaat