Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_usar schreef:Ik denk dat dit wel even iets anders is, een veearts wordt denk ik eerder gebeld dan dat iemand een deken besteld.
marleen_usar schreef:Ik denk dat dit wel even iets anders is, een veearts wordt denk ik eerder gebeld dan dat iemand een deken besteld. En die persoon heeft dan al betaald, dus als je het er niet mee eens ben dan laat je het gewoon zo. In het geval van de ts heeft de veearts gewerkt en die wil geld zien.
MarijeR schreef:Er zit nogal wat verschil tussen een stalgenoot die met spoed een DA laat komen omdat jouw paard met een schaafwondje op stal staat of een stalgenoot die een paard in paniek met z'n been ergens vast in de stal vindt en waar achteraf na DA controle blijkt dat een schaafwondje de enige schade is.
In het 1e geval zou ik duidelijk in gesprek gaan met het stalgenootje over wanneer een DA te bellen of niet, in het 2e geval zou ik een bos bloemen halen voor je stalgenootje.
In beide gevallen zelf de DA rekening betalen, dat sowieso...
dromertje2 schreef:Maar wie zegt dat het geen spoed was?
Wat ts een schaafwond vind, is blijkbaar voor de dierenarts niet zo geweest
lieveli schreef:dromertje2 schreef:Maar wie zegt dat het geen spoed was?
Wat ts een schaafwond vind, is blijkbaar voor de dierenarts niet zo geweest
Lekkere spoed als je dan de eigenaar pas belt als de da er is.
Citaat:Ik had liever dat men eerst naar de dierenarts belt dan tijd verschijten met eerst naar mij te bellen. Soms telt elke seconde.
Iemand steekt tijd en energie in jouw paard om een vervelend probleem op te lossen en dan deze post.Citaat:Ik wil weten wat mijn rechten zijn