He sh it zeg wat naar na al die moeite dat get dan toch niet lukt. zelf ook een keer een beknelling gehad in mn onderrug waardoor het naar de wc gaan gewoon niet lukt. Dat was wel waar ik nu aan dacht maar ik zie het topic vandaag pas. Enirm veel sterkte je hebt je best gedaan.
Hier ook een meelezer, wat ontzettend waardeloos! Dikke knuf voor jullie allemaal
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-18 18:01
Dank jullie. Het is nog niet geland hier. Gewoon een raar idee dat we zo niet naar de pony hoeven. En idd zelf ben ik verdrietig. Maar mijn dochter zo in en in verdrietig zien breekt mijn moederhart.
Jeetje wat een verdrietig nieuws! Totaal niet verwacht! Heel veel sterkte met dit verlies zeker zo snel na je paard! Geen woorden voor hoe machteloos jullie je nu moeten voelen . Vreselijk
Heeeel veel sterkte! Hopelijk kunnen jullie dit een plekje geven
Hier ook een stille meelezer, wat verschrikkelijk voor jullie, zeker zo kort na jullie paard. Heel veel sterkte!
Jet
Geplaatst: 20-10-18 21:51
Jeetje, wat een vreselijk nare wending. Wat zal je vanochtend geschrokken zijn toen je haar zo aantrof. Gelukkig heeft ze nu geen pijn meer en ik weet zeker dat jullie kanjer die haar voor is gegaan, haar opwacht en zich over haar ontfermt! Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Verschrikkelijk, wat een verdrietig nieuws, twee van jullie maatjes in zo'n korte tijd. Als mama weet ik helemaal hoe je je voelt, je eigen verdriet doet pijn, maar ooh wat is het hartverscheurend om het verdriet bij je kind te zien, sterkte