Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ethelate schreef:Wow, dat zijn veel teken.
Hier super resultaat met de zilveren versie van Endure, de Tri-tec van Farnam, werkt wél tegen teken!
[ Afbeelding ]Citaat:In Amerika is dit al jaren de meest verkochte vliegenspray. Het dood vliegen, muggen, teken en zelfs luizen. Het vliegenmiddel heeft het keurmerk HSE #9215. Door de combinatie van cypermethrin, pyrethrinen en sterke polymeren kan dit middel werkzaam zijn tot 2 weken. Dat maakt dit middel de meest betaalbare en effectieve in zijn klasse.
Bijzonder geschikt voor paarden met een overgevoeligheid voor muggen of voor wie zijn paard in een gebied met veel teken heeft staan. Helpt beschermen tegen ziektes als lyme.
Het middel kan aangebracht worden met de handige sprayflacon, maar kan ook aangebracht worden met een doekje.
Lindsey_99 schreef:Daar zou ik per been 1 pipet exil of frontline tick off op druppelen, echt op de huid verdelen, want daar moet het intrekken. Beetje verdelen over het hele been. Zodra een nimf of teekje bijt is het gedaan met ze. Wel na 4 weken herhalen. En veerust spray op de benen spuiten voordat ze naar de wei gaat.
Lindsey_99 schreef:Daar zou ik per been 1 pipet exil of frontline tick off op druppelen, echt op de huid verdelen, want daar moet het intrekken. Beetje verdelen over het hele been. Zodra een nimf of teekje bijt is het gedaan met ze. Wel na 4 weken herhalen. En veerust spray op de benen spuiten voordat ze naar de wei gaat.
Citaat:Ik zou dit even aan een da navragen, zeker ook gezien de wondjes. Of dat wel kan.
Verder zou ik anders idd beschermers of whinny socks proberen. Dat houdt iig de vliegen wat tegen en wellicht ook nieuwe nimfen.