onregelmatig lopen goed krijgen door rijden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kinke

Berichten: 20593
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: onregelmatig lopen goed krijgen door rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 18:41

In de buurt van Zutphen zit een instructrice die er heel veel ervaring mee heeft, ook in werken aan de hand.

koetjeboe

Berichten: 4413
Geregistreerd: 02-12-04
Woonplaats: Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-16 18:54

Kinke schreef:
In de buurt van Zutphen zit een instructrice die er heel veel ervaring mee heeft, ook in werken aan de hand.



Ik heb iemand gevonden die er veel ervaring in heeft, bleek me eigen instructrice te zijn.
zij gaf onder het zadel al les wat anders was als anders en ze blijkt een klassieke dressuur achter grond te hebben.

Kinke

Berichten: 20593
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: onregelmatig lopen goed krijgen door rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 18:55

oh handig, uit jouw durp ook of in de buurt?

koetjeboe

Berichten: 4413
Geregistreerd: 02-12-04
Woonplaats: Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-16 19:29

Kinke schreef:
oh handig, uit jouw durp ook of in de buurt?


deventer dus dat is mooi vlakbij

Rover77
Berichten: 44
Geregistreerd: 10-11-15

Re: onregelmatig lopen goed krijgen door rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:41

Wat goed om te horen dat er niets ernstigs uit de MRI gekomen is, aan de andere kant ook wel lastig, want wat is het dan waardoor ze kreupelt en waar doe je goed aan... Dat er in de rug niets zit is ook geruststellend. Heel veel succes met het vervolgtraject, ik ben heel benieuwd. Houdt ons op de hoogte!

Voor wat betreft ijzers... Laat een ieder in z'n waarde. Met of zonder ijzers, iedereen wil het beste voor z'n paard en zolang we de achtergrond niet kennen waarom de 1 voor en de ander juist tegen ijzers is laat het dan zo. We doen allemaal ons best.

Voor wat betreft het beroep hoefsmid... Het is een vrij beroep, dus ik kan morgen een bordje op mijn deur plakken dat ik hoefsmid ben. Zegt dus niets over of ik capabel ben. Kijk naar de ervaring en de cursussen die mensen gevolgd hebben en wat ze na een aantal jaar doen aan bijscholing. De tijd verandert en de oplossingen ook.

Rizette
Berichten: 4455
Geregistreerd: 11-06-09

Re: onregelmatig lopen goed krijgen door rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:24

Als je op de site van de NVvH kijkt vind je alle gediplomeerde hoefsmeden en kun je het kaf een beetje van het koren scheiden. Via postcode kun je de hoefsmeden vinden die bij je in de buurt zitten.

koetjeboe

Berichten: 4413
Geregistreerd: 02-12-04
Woonplaats: Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-16 20:58

Rizette schreef:
Als je op de site van de NVvH kijkt vind je alle gediplomeerde hoefsmeden en kun je het kaf een beetje van het koren scheiden. Via postcode kun je de hoefsmeden vinden die bij je in de buurt zitten.


Ik heb een goede smit hoor dat is het probleem niet