Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Picasso schreef:Maar zou men daar in Utrecht zelf al niet aan hebben gedacht Leffroi? Ik vraag me trouwens hetzelfde af hoor...
Wat vreselijk

Leffroi schreef:Picasso schreef:Maar zou men daar in Utrecht zelf al niet aan hebben gedacht Leffroi? Ik vraag me trouwens hetzelfde af hoor...
Vast en zeker, maar heb die optie hier nog niet gelezen en weet uberhaupt niet of dit mogelijk is bij paarden. Vandaar de vraag. Klinkt allemaal heel makkelijk natuurlijk, maar je moet bij paarden ook aardig 'diep' graven om bij de maag te komen.
rockwitch schreef:Ben er zo beroerd van. Ben er zelf nog absoluut niet klaar voor om hem los te laten als het zover komt vanavond. Maar ik weet dat ik de gene ben die de knoop moet doorhakken en dat ik absoluut niet egoistisch mag zijn.
Maar mijn maatje, mijn dikkie die ik al heb sinds hij veulen was, moet ik dan beslissen dat zijn leven misschien vandaag stopt? Ik weet dat mensen elke dag dit soort keuzes moeten maken, maar ik ging ervan uit dat ik hem tot hij oud en bejaard zou zijn bij me zou hebben. En nu ziet het ernaar uit dat ik veel te snel afscheid moet gaan nemen.
. Wat een moeilijke keuze moet je maken
. Heel veel sterkte vanavond, ik hoop op een wonder voor jullie!