Jaarling in been gesneden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 08:23

Overleg met een DA is altijd goed maar ben het wel eens dat brok voor een paard wat stilstaat, niet goed is. Je moet idd zoveel voeren om de benodigde hoeveelheid vit. / mineralen binnen te krijgen.
Waarom overleg je niet met de DA om ivp brok een goed supplement bij te voeren, samen met wat rulle zemelen.

Lekker hapje en goed voor de darmwerking met voldoende vitaminen/mineralen.

Paardenpret

Re: Jaarling in been gesneden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-16 22:38

Ik heb op advies van meerdere bronnen nu een mix van Pavo podo grow en pavo care4Life kruidenmengsel. Enig idee of dit goed is of dat ik beter wat anders kan doen?

Wat betreft het been:
DA is geweest, het verband mag er volledig afblijven. Hij kreeg eerder last van t verband (meerdere kleinere oppervlakkige wondjes) dan dat hij last had van zijn knie. De wondjes moeten schoongehouden worden met betadine en verzorgt met honingzalf. De grote snee in zijn knie moet ik nu van af blijven. Hij moet 2x per dag 10 minuten stappen. Goed nieuws dus.

Inmiddels heb ik ook de rekening van Kliniek bodegraven binnen. Ik schrok even flink van de prijs maar pff.. vooruit dan maar

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 16:40

Vindt het echt super wat je voor je beestje doet.

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 16:59

elysepaard schreef:
Ik heb op advies van meerdere bronnen nu een mix van Pavo podo grow en pavo care4Life kruidenmengsel. Enig idee of dit goed is of dat ik beter wat anders kan doen?

Wat betreft het been:
DA is geweest, het verband mag er volledig afblijven. Hij kreeg eerder last van t verband (meerdere kleinere oppervlakkige wondjes) dan dat hij last had van zijn knie. De wondjes moeten schoongehouden worden met betadine en verzorgt met honingzalf. De grote snee in zijn knie moet ik nu van af blijven. Hij moet 2x per dag 10 minuten stappen. Goed nieuws dus.

Inmiddels heb ik ook de rekening van Kliniek bodegraven binnen. Ik schrok even flink van de prijs maar pff.. vooruit dan maar

Kan me voorstellen dat die rekening tegen gevallen is, maar echt super dat je dit allemaal voor hem doet!!

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 23:16

Hoe gaat het inmiddels ts?

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 14:09

marjoleinft schreef:
Hoe gaat het inmiddels ts?

ja vroeg ik me ook af..
topic stond weer ergens boven aan in me lijstje denk he ff kijken hoe het er mee is

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 16:41

Ben ook wel benieuwd inderdaad hoe het gaat.