Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rambogirl schreef:Ts, sorry dat ik het zo zeg, maar ik vindt je vader een enorme hypocriet.
Hij wist hiervan, geeft je alsnog de pony, maar nu het zo aan het licht komt, geeft hij niet thuis.
Zo te horen heb jij gelukkig zijn manier van denken niet geërfd.
Ik zou ook eens proberen of je dr een weekje op pijnstillers kan zetten. Dan "verteld" je pony je zelf wat er moet gebeuren.
geerke schreef:met ontstekingsremmers zou je de HKO wel weer rustig kunnen krijgen....Maar TS,je vermoed nu wel HKO maar rijkt jou kennis zo ver dat je dat kan zien?
Heb je een foto van de beide voorhoeven?Soms is het aan de stand te zien namelijk.
xBontfire schreef:Morgen ga ik trouwens de DA bellen en het idee van die pijnstillers voorleggen, stel ze fleurt daar van op dan is ze dus ook niet geschikt voor een pensioentje, want dan heeft ze er dus op de weide ook last van.
aikon schreef:xBontfire schreef:Morgen ga ik trouwens de DA bellen en het idee van die pijnstillers voorleggen, stel ze fleurt daar van op dan is ze dus ook niet geschikt voor een pensioentje, want dan heeft ze er dus op de weide ook last van.
Dan blijft er 1 optie over, zeker gezien je ouders er niet veel geld meer aan willen spenderen.
Als je pony buut krijgt (is zware pijnstiller, weet zo even niet de hele naam) dan is ze niet meer geschikt voor menselijke consumptie, krijg je dus niks en kost het geld net als inslapen.
Soms is het over en uit, ongeacht de leeftijd. Dat weet ik uit ervaring. Maar wacht eerst de DA af en wat je ouders nog willen.
geerke schreef:jij kunt hier niets aan doen,maar ik vind het ronduit schandalig dat iedere euro er een teveel schijnt te zijn.Arm beest,wat heeft ze misdaan om zo behandeld te worden.
geerke schreef:Ik heb geen idee wat phenylbutazone in Nederland kost maar hier in Frankrijk 1 euro per zakje.En dat zal ze zeker nodig hebben per dag(halve sochtends/halve savonds)