Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyke schreef:Gets soms word je idd hopeloos. Fijn dat je eigen dierenarts meedenkend is en het zo opgelost kan worden. Zit zelf ook met diensten en ruilen is soms op korte termijn erg lastig.
Ik moet 23 december daarheen. Welke dierenarts .... sorry naam werd snel uitgesproken. Ik vroeg specifiek naar Tom maar die doet alleen operaties was het antwoord. (ik ben op advies van instructrice daar gekomen en die hadden hem gehad bij hun jonge paard en daarbij gelijk probleem gezien wat niet makkelijk was)
Wat betreft dierenartsen e.d. heb ik ook al genoeg gehad en wilde gelijk goede persoon.
Maar krijg iemand die orthopedisch naar paarden kijkt. Volgens mij een vrouw maar?? kan op site ook niet vinden welke artsen daar werken.
Tyke schreef:daar heb ik op gekeken maar kon er weinig wijs uit.
En bij mij moeten ze met paardentaal niet aankomen in het engels of frans. Gewoon Nederlands hihi
Ze hebben wel gezegd dat Tom evt mee beoordeeld van foto's e.d.
MAar wil eigenlijk geen polonaise aan mijn paard met net beginnende onervaren dierenartsen. Dus hoop dat dat niet gebeurt.
Er is gelukkig iemand mee die er wat meer verstand van heeft. Zal vast wel goed komen
Tyke schreef:dacht dat je bedoelde die er echt net zjin zeg maar. Maar reden dat ik daar heen ga zijn idd goede ervaringen dus komt goed.
Ben ook gewoon blij dat er iemand bij is. GA zelf van te voren een " tijdlijn" maken met ervaringen en gebeurtenissen met mijn paard.