Er is al behoorlijk wat haar op gekomen eigenlijk. Dus hoop dat over de rest eigenlijk ook nog wat haartjes komen
LesleyxLinn
Geplaatst: 16-04-15 21:33
NatalieLot schreef:
Er is al behoorlijk wat haar op gekomen eigenlijk. Dus hoop dat over de rest eigenlijk ook nog wat haartjes komen
Het ziet er goed uit! Ik verwacht dat er nog wel wat haar op komt. Had je nog gekeken naar de foto van mijn verzorgpaard? Daar zijn nog best wat haren opgegroeid. Gedeeltelijk ook zijn eigen kleur, het middelste stuk is grijs en het litteken blijf je goed zien. Ben echt benieuwd hoe het er bij jou en xLiesssx uit komt te zien.
Het ziet er goed uit, ook fijn om verbetering te zien!
NatalieLot
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-15 07:01
Van de week heb ik de wond opgeschoren en nu ziet het er dus zo uit.
ik zie het bijna dagelijks kleiner worden. Ben er zo blij mee. Ben nu ook weer langzaam wat met haar aan het werken zodat er een betere doorstroming in het been komt maar het valt allemaal niet mee hoor!
Ziet er echt super uit natalie. Ik zag die eerste foto heel even en dacht neeeeeeeeee, zeg dat het niet waar is. Gelukkig een oude foto haha
pauline46
Geplaatst: 19-04-15 21:06
Mijn paard is begin december in het draad gekomen. Begin maart was het weer zo goed als genezen. Hij heeft de eerste week verband om gehad en boxrust, daarna verband eraf en gewoon in de wei. Ik moest de wond 2 keer per dag wassen met biotex en daarna colodiaal zilverwater erop spuiten..... Dit was het advies van de fysio die hem behandeld heeft met acupunctuur..... Ik was er zeer sceptisch over in het begin,maar het heeft goed gewerkt en er komen gewoon weer voskleur haren terug!
Wat fijn om te horen pauline46! Hoe erg was de wond bij jouw paard? Bij mij is helaas veel misgegaan. Ik hoor de da nog zeggen 6 weken is het dicht 8 weken zit je er weer op. Ondertussen 9,5 maand geleden
nts19
Geplaatst: 19-04-15 21:22
Jeetje wat heftig zeg. Het is wel goed opgeknapt zeg, wat fijn!
pauline46
Geplaatst: 20-04-15 21:25
Ik heb ook een slechte ervaring met een draadwond en verband/boxrust helaas... Dus ben erg blij met de fysio ( en onze buurman,want daar komt de fysio altijd)! Ik wilde een foto plaatsen, maar dat lukt me niet Mijn paard had het ook voor op de sprong, best wel breed met een groot gat in het midden.... Het gat was erg diep, er was gelukkig van binnen niks beschadigd.
Oef gelukkig heb ik niks dieps gehad aan de wond. Is de wond bij jouw paard nu wel dicht?? Pauline46 En hoe gaat het verder met bewegen met jou paardje??
Ik ben ook wel benieuwd naar de wond pauline Mijn merrie heeft de wond opgelopen begin januari, nu zijn we eind april en ziet het er zo uit:
Ik ben best tevreden op zich, maar had toch gehoopt dat het wat sneller ging genezen
pauline46
Geplaatst: 22-04-15 09:23
Kunnen jullie de foto's zien?? De ene is van half december en de andere van begin maart. Mijn paardje is eigenlijk alleen de eerste dag kreupel geweest, verder gelukkig geen last meer!! Ik mocht van de fysio in januari al weer rijden! Ik was zelf alleen niet fit, dus vandaar dat ik pas weer ben begonnen..
Sperriempje
Geplaatst: 22-04-15 09:35
Wauw heftig. Gelukkig maar dat je een second opinion hebt aangevraagd want anders was het niet goed gegaan denk ik. Heel veel succes nog met het laatste gedeelte van de wondherstel!
Ja inderdaad, wond is precies een beetje gelijkaardig als de wond van mijn merrie Vind dat die van jou wel erg snel genezen is zeg, Pauline46
Bij mijn merrie kon je echt het vel van het been loshalen... Je kon gewoon rondomrond met je vinger erlangs in het begin... Was dat bij jou ook zo ?? Mijn merrie heeft ook enkel de eerste dag wat kreupel gestaan, maar nadien ook niet echt meer
NatalieLot
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-15 05:38
Helaas voor mij en paardlief gister een zware terug val gehad. De wond is weer helemaal open gescheurt. Paardje heeft gelukkig geen pijn eraan en loopt niet kreupel. Maar ik ben er kapot van. aldus weer niet voor de gevoelige kijker
jeetje dit is echt zo balen. Hoop voor jou en je paardje dat het gauw weer netjes dicht zit. Het lijkt echt een soort van ontploft. Man man wat een zorg.
Vorige eigenaresse denkt dat er iets in het been zit waardoor het weer open is gesprongen. Ik weet niet echt of dit zo zou zijn. Aangezien er nooit wat ingezeten heeft of beschadigd was kan dit??
NatalieLot
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-15 19:52
Vandaag zag de wond al vele malen beter uit! Foto is gemaakt voor he afspoelen dus het ziet er eigenlijk nog een beetje beter uit haha.
Maar ben erg blij dat het al een stuk minder diep is.