Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
farahdiba46 schreef:Hij is geschoren zag ik, heeft hij wel een dek op? Persoonlijk vind ik hem zo mager dat in beslagname niet onterecht zou zijn.
ik heb het idee dat Ts haar best doet en met bepaalde tips aan de slag gaat. Hier 2 paarden, de een wordt dik van de lucht, de ander is door medische oorzaak met grote moeite enigszins op gewicht te houden. Heb geen tips nodig, heb hem al 10 jaar en alles is al vele malen onderzocht toen en met faculteit in Utrecht en Eric Laarakkers enz enz aan toe. In de winter natuurlijk onder een dik dek zodat hij geen energie verliest om zich warm te houden. In de zomer stond hij gelukkig bij mijn dikkere paard in de wei. Ik was nl. bang dat mensen zouden denken dat ik mijn dieren niet goed verzorgde. Kortom, inbeslagname vind ik n.a.v. de foto en de informatie die inmiddels bekend is over de pony erg overdreven. henshem schreef:farahdiba46 schreef:Hij is geschoren zag ik, heeft hij wel een dek op? Persoonlijk vind ik hem zo mager dat in beslagname niet onterecht zou zijn.
Niet alle paarden zijn of worden even dik. Het zijn net mensenik heb het idee dat Ts haar best doet en met bepaalde tips aan de slag gaat. Hier 2 paarden, de een wordt dik van de lucht, de ander is door medische oorzaak met grote moeite enigszins op gewicht te houden. Heb geen tips nodig, heb hem al 10 jaar en alles is al vele malen onderzocht toen en met faculteit in Utrecht en Eric Laarakkers enz enz aan toe. In de winter natuurlijk onder een dik dek zodat hij geen energie verliest om zich warm te houden. In de zomer stond hij gelukkig bij mijn dikkere paard in de wei. Ik was nl. bang dat mensen zouden denken dat ik mijn dieren niet goed verzorgde. Kortom, inbeslagname vind ik n.a.v. de foto en de informatie die inmiddels bekend is over de pony erg overdreven.
geerke schreef:henshem schreef:Niet alle paarden zijn of worden even dik. Het zijn net mensenik heb het idee dat Ts haar best doet en met bepaalde tips aan de slag gaat. Hier 2 paarden, de een wordt dik van de lucht, de ander is door medische oorzaak met grote moeite enigszins op gewicht te houden. Heb geen tips nodig, heb hem al 10 jaar en alles is al vele malen onderzocht toen en met faculteit in Utrecht en Eric Laarakkers enz enz aan toe. In de winter natuurlijk onder een dik dek zodat hij geen energie verliest om zich warm te houden. In de zomer stond hij gelukkig bij mijn dikkere paard in de wei. Ik was nl. bang dat mensen zouden denken dat ik mijn dieren niet goed verzorgde. Kortom, inbeslagname vind ik n.a.v. de foto en de informatie die inmiddels bekend is over de pony erg overdreven.
ik heb in mijn paardenleven van 35 jaar nog nooit een pony meegemaakt die dun bleef ondanks voeren.(even de gevallen die ziek of oud waren uitgesloten)
paard was elke winter aan het randje van de dood, terwijl de eigenaren er alles aan deden om hem 'gezond' te maken. In de zomer werd ie wel gewoon normaal tegen dik aan.. Uiteindelijk is hij hier dus ook aan overleden, verhongering, met zo extreem veel voer.. henshem schreef:Niet alle paarden zijn of worden even dik. Het zijn net mensenik heb het idee dat Ts haar best doet en met bepaalde tips aan de slag gaat. Hier 2 paarden, de een wordt dik van de lucht, de ander is door medische oorzaak met grote moeite enigszins op gewicht te houden. Heb geen tips nodig, heb hem al 10 jaar en alles is al vele malen onderzocht toen en met faculteit in Utrecht en Eric Laarakkers enz enz aan toe. In de winter natuurlijk onder een dik dek zodat hij geen energie verliest om zich warm te houden. In de zomer stond hij gelukkig bij mijn dikkere paard in de wei. Ik was nl. bang dat mensen zouden denken dat ik mijn dieren niet goed verzorgde. Kortom, inbeslagname vind ik n.a.v. de foto en de informatie die inmiddels bekend is over de pony erg overdreven.
paard was elke winter aan het randje van de dood, terwijl de eigenaren er alles aan deden om hem 'gezond' te maken. In de zomer werd ie wel gewoon normaal tegen dik aan.. Uiteindelijk is hij hier dus ook aan overleden, verhongering, met zo extreem veel voer..[/quote]