Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik weet precies hoeveel er gedronken wordt.
damian23 schreef:heel veel sterkte.
hebben ze ook gezegd wat de prognose is? Hoefbevangenheid na of tijdens koliek is niet best. Hebben ze de bevangenheid wel onder onder controle? Die van mij stond op dag een na een koliekoperatieet hoefbevangenheid. Het was toen nog maar de vraag of hij het zou redden. Operatie was goed gegaan maar ik was hem bijna kwijt aan hoefbevangenheid.
IriLover schreef:Omdat het zondags nog slechter was,(buik inval, trillen) hebben we DA weer gebeld, die wou weer komen. Maar toen zelf het onderwerp kliniek van toepassing gebracht.
We zijn gelijk trailer gaan halen en met spoed naar kliniek naar Belgie gereden.
Daar staat ze nou al vanaf afgelopen zondag, ze was uitgedroogd, en staat aan infuus. Nog steeds niet veel eten, en al veel magerder, vandaag iets meer. Ook hoefbevangen, dat was zondag begonnen. Bedoeling was eigenlijk dit weekend ophalen, maar nog steeds geen goede ontlasting dus ze blijft zeker nog tot maandag. Uitslag was zandkoliek en maagzweren. Staat nu op speciale schoenen voor hoefbevangen.
wel fijn dat ze nu een infuus heeft.(eindelijk)
geerke schreef:er zijn drie dierenartsen bijgeweest die treffen blaam....zullen we de eigenaren,inclusief een verdrietig meisje van 14 maar even met rust laten?