Ik heb het verzoek van het PVE om aanvullende info over mn paard op de post gedaan, ben benieuwd hoe het nu verder gaat Meld me wel weer als er iets nieuws te vertellen valt.
prompter
Geplaatst: 07-10-04 13:53
Ik heb gisteren bij de paardenkliniek waar ik klant ben, gevraagd of zij weleens patienten met chipproblemen op het erf hadden. "Nee, nog nooit gezien" was het antwoord.
Natascha
Geplaatst: 07-10-04 14:06
ik heb er bij ons op school wel van gehoord dat er wel eens wat mis gaat. Komt misschien omdat de Silverlinde tot het "alternative" circuit behoort en mensen met vage klachten uiteindelijk daar terecht komen. Ik heb daar ook gehoord over slachtoffers van de DAP zooi voor honden en daar hoor je ook nooit een dierenarts over. Het wordt ook gewoon verkocht. Eigenlijk zouden de niet reguliere artsen en de wel reguliere artsen eens de handen ineen moeten slaan en informatie uitwisselen. Ook ik heb net mijn aanvullende gegevns teruggestuurd aan PVE en ben benieuwd hoe het verder gaat.
Alane
Geplaatst: 07-10-04 17:32
en als die "vage" klachten door de alternatievelingen (met alle respect, kon even geen ander woord bedenken) niet verholpen kunnen worden dan is de transponder schuld, of een wel onder de stal, electriciteitsleidingen of zendmasten. DAP: Dieren Artsen Praktijk maar dat zul je wel niet bedoelen ... maar dat feromoon om honden gerust te stellen, neem ik aan... kan dan ook teogevoegd worden aan het rijtje: transponder, zendmast, electriciteitsledingen, wel. Zal er wel een stuk of wat zijn vergeten.
illy
Geplaatst: 08-10-04 01:04
Jullie praten wel allemaal over dna, maar realiseer je wel dat je wanneer je gecontroleerd wordt, wel kosten heb van dna onderzoek.