Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fanta2 schreef:tegenwoordig zoveel keus in klinieken dus zal goed moeten zien he waar je terug kunt? maar ik ga er voorzitten van de week en serieus rond bellen en zeker met de foto s die ik krijg, en gelukkig weet ik wat het beste is voor mijn paard en zoals ik al zei, iedereen kan zz rijden of grand prix maar helaas niet iedereen met het juiste ruiter gevoel, en je moet je aanpassen naar het paard en niet andersom, dan ben je aan het dwingen, dus iedere zeur moet maar kijken wat ze er van vinden, de groeten ermee,
fanta2 schreef:tegenwoordig zoveel keus in klinieken dus zal goed moeten zien he waar je terug kunt? maar ik ga er voorzitten van de week en serieus rond bellen en zeker met de foto s die ik krijg, en gelukkig weet ik wat het beste is voor mijn paard en zoals ik al zei, iedereen kan zz rijden of grand prix maar helaas niet iedereen met het juiste ruiter gevoel, en je moet je aanpassen naar het paard en niet andersom, dan ben je aan het dwingen, dus iedere zeur moet maar kijken wat ze er van vinden, de groeten ermee,
Janneke2 schreef:Eh, van wie precies moest je dat dan....?
fanta2 schreef:ik weet genoeg en vind het prima zo, hij was vandaag weer een stuk soepeler en kan dus best dat ie last had van dry needling , heb het van de week ook geprobeerd en ik ben weg gelopen en nu nog blauwe plekken,
fanta2 schreef:ken geen goede instructeur in mijn buurt, en niet nodig en mijn vriend rijd basis en zelf ben ik iemand die zichnaar het paard aanpast en een paard soepel houd, kan wel zeggen dat ik de zz al lang gepasseerd ben maar daar haal je de ervaring ook niet uit, een z z ruiter kan net zo goed een paard verzieken dus instructie daar ben ik heel kieskeurig in, heb jaren gewerkt bij top ruiters en over sommige ben ik niet te spreken, en die zelfs mij een compliment gaven over hoe fijn hun paard was geworden met rijden, dus een instructeur moet me echt passen of anders geen, bij mij gebeurd alles zonder dwang daarom wil ik het paard niet forceren, en vroeg ik alleen maar over wat zou t zijn
Jes schreef:fanta2 schreef:ken geen goede instructeur in mijn buurt, en niet nodig en mijn vriend rijd basis en zelf ben ik iemand die zichnaar het paard aanpast en een paard soepel houd, kan wel zeggen dat ik de zz al lang gepasseerd ben maar daar haal je de ervaring ook niet uit, een z z ruiter kan net zo goed een paard verzieken dus instructie daar ben ik heel kieskeurig in, heb jaren gewerkt bij top ruiters en over sommige ben ik niet te spreken, en die zelfs mij een compliment gaven over hoe fijn hun paard was geworden met rijden, dus een instructeur moet me echt passen of anders geen, bij mij gebeurd alles zonder dwang daarom wil ik het paard niet forceren, en vroeg ik alleen maar over wat zou t zijn
Pantykous: wel dus