Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het lijkt me toch een heel duidelijk signaal dat er iets niet goed zit en op die manier kun je nog meer schade aanrichten.
Cayenne schreef:Wat een verhaal! en jammer dat er toch weer een terugval is.
Om eerlijk te zijn snap ik niet dat je er niet direct een dierenarts bij hebt gehaald toen hij door zijn achterhand zakte. Ik snap ook niet dat je er daarna gewoon weer bent opgegaan?Het lijkt me toch een heel duidelijk signaal dat er iets niet goed zit en op die manier kun je nog meer schade aanrichten.
Fijn dat jullie binnenkort bij Moerbeke terecht kunnen. Hopelijk valt het mee! Sterkte
Waratje schreef:Klinkt alsof hij (veel) pijn heeft, dat vreet energie. Sommige paarden zijn echt bikkels en laten niet echt zien dat ze pijn hebben, maar als hij zo mak is en zo snel terugvalt in conditie, is mijn eerste gedachte "pijn". Goed dat je woensdag naar de kliniek gaat, maar persoonlijk had ik hem, met zijn geschiedenis, in oktober meteen opgeladen. En vervoersproblemen hebben ze paardentaxi's voor uitgevonden.
Cayenne schreef:Wat een verhaal! en jammer dat er toch weer een terugval is.
Om eerlijk te zijn snap ik niet dat je er niet direct een dierenarts bij hebt gehaald toen hij door zijn achterhand zakte. Ik snap ook niet dat je er daarna gewoon weer bent opgegaan?Het lijkt me toch een heel duidelijk signaal dat er iets niet goed zit en op die manier kun je nog meer schade aanrichten.
Fijn dat jullie binnenkort bij Moerbeke terecht kunnen. Hopelijk valt het mee! Sterkte

gossa4ever schreef:De patella band is geloof ik niet helemaal doorgesneden, volgens mij hebben ze met de structuur van de band mee sneetjes gemaakt in de band en dat zouden littekens worden waardoor de band wat strakker zou worden, kan dat?