Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vas schreef:Heeft jouw paard daar 4 maanden gestaan Jellebie
![]()
Dat geld heb ik echt niet meer.. Ik heb al 6 duizend euro aan kosten gemaakt en geen stap verder..
Ik zal haar toch eens een mailtje sturen, misschien heeft ze wel een goed oplossing... En ze zit vlakbij, dat is ook weer eens wat anders
. Als ze mijn paard mochten gebruiken voor een dvd kreeg ik korting. Daarom was ze er ook langer. Volgens mij is de gebruikelijke tijd iets van 8 weken. Kan ook korter zijn, afhankelijk van de ontwikkeling van het paard natuurlijk 
. Ik heb in ieder geval alleen maar positieve dingen over haar gehoord en gezien

R12312 schreef:Ik ken veel van dat soort mensen, vind de verhalen leuk om te lezen, maar als ik dan ga kijken lopen die dieren nog steeds beroerd. Eigenaar een bult geld lichter en ze wisten de eigenaren zo te bewerken dat die nog dacht dat ie beter was gaan lopen ook.
R12312 schreef:Ik ken veel van dat soort mensen, vind de verhalen leuk om te lezen, maar als ik dan ga kijken lopen die dieren nog steeds beroerd. Eigenaar een bult geld lichter en ze wisten de eigenaren zo te bewerken dat die nog dacht dat ie beter was gaan lopen ook.
Vas schreef:R12312 schreef:Ik ken veel van dat soort mensen, vind de verhalen leuk om te lezen, maar als ik dan ga kijken lopen die dieren nog steeds beroerd. Eigenaar een bult geld lichter en ze wisten de eigenaren zo te bewerken dat die nog dacht dat ie beter was gaan lopen ook.
Ik ben ook een bult geld lichter.. Dat hou je altijd... Het enige dat je dan kan doen is de keer erop een andere keus maken met de volgorde

geerke schreef:Seltje schreef:Ik heb echt heel het topic gelezen en mij lijkt dit echt inwendig: hormonen, lyme2, rhino, stofwisselingsziekte, lever, nieren, darmproblemen ... ik zou hier een grondig bloedonderzoek laten doen.
heeft het paard dit allemaal?
geerke schreef:Seltje schreef:Ik heb echt heel het topic gelezen en mij lijkt dit echt inwendig: hormonen, lyme2, rhino, stofwisselingsziekte, lever, nieren, darmproblemen ... ik zou hier een grondig bloedonderzoek laten doen.
heeft het paard dit allemaal?
. Hormoonhuishouding klopt niet, Lyme, Rhino gehad, problemen met lever en nieren, insuline resistent, allergie voor grassen / pollen en schimmels / mijten. Maar neem aan dat Ts in de afgelopen jaren wel wat bloedonderzoekjes heeft laten doen. Dan had ze daar zeker wat van terug gezien