Ze word ook hartstikke boos als ze in de stal staat en alle ponys krijgen eten behalve zij, dan heb ik zo met haar te doen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilikex schreef:Jawel, we zouden morgen weer beginnen met rijden, dus dat stellen we nu maar even uit.
Wil dat ze volledig opknapt! En vervolgens gaat ze niet t gras in, alleen in de winter, dan zit er geen mineralen enzo in ..
ilikex schreef:Mare gaat weer een beetje vooruit, ze begint nu uit zichzelf meer door de bak te lopen, probeert ook weer te draven, maar daar is het stukje te klein voor.. dus die ga ik binnenkort weer wat groter maken!
Ze word ook hartstikke boos als ze in de stal staat en alle ponys krijgen eten behalve zij, dan heb ik zo met haar te doen!
ilikex schreef:Mmmhh dat is ook een goed idee!
janouk schreef:ilikex schreef:Mmmhh dat is ook een goed idee!
Helaas geen goed idee.![]()
Het klinkt heel gemeen: maar op dit moment is het belangrijk dat je paard herstelt en daarvoor moet je heel streng zijn: alleen medicijnen, hooi en water en verder niets.
Zijn spijsverteringsysteem moet herstellen en iedere verandering van voer is nu gevaarlijk.
Even geen medelijden, maar denk als jezelf als een strenge verpleegster.
Onderschat niet hoe ziek je paard is. De verbetering die je nu ziet, is door de Metacam.
ilikex schreef:Maar nu is mn shetlander hoefbevangen, die kreeg alleen maar hooi en water, dus ik snap echt niet hoe dat kan. Maar die krijgt nu ook weer metacam, en knapt ook alweer aardig op!