Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:mirgino schreef:.
ik zou best weer met homeopathie verder willen maar de financien ontbreken gewoon, het kost een vermogen
ik heb het 1.5 jaar gedaan en heb een ander paard gekregen.
En dat zou eigenlijk niet moeten mogen!
Gelukkig werkt het bij jouw paard, dat is erg belangrijk. Bij ons op stal kwam ook ooit iemand met een zeer grote koffer. Mijn god, die mensen waren een vermogen kwijt en hadden me toch een batterij aan flesjes etc. Tovenaar Merlijn was er heilig bij. Daar had ik een zeer slecht gevoel bij en dat klopte ook want het hielp allemaal niet. Mijn ervaring is dat het juist een stuk goedkoper is dan...en het helpt beter dan...
pleiada schreef:Ik heb ook al wel een aantal slechte ervaringen opgedaan op alternatief gebied en vind het soms best lastig..Zo heb ik een poos iemand gehad die bij Laarakker had geleerd en volgens die methode werkte,maar echt waardeloos..Dat maakt het ook lastig want er zijn er zat die bij hem geleerd hebben en het juist wel weer erg goed doen..
singasong schreef:Mirgino, ik vroeg het niet aan jou hoor. Ik weet wat je hebt betaald voor een consult. Een consult kost 65 euro dat is excl. reiskosten.
Eigenlijk nog heel schappelijk als ik het bedrag van Pien hoor wat ze betaald voor het op afstand meten.
singasong schreef:Mirgino, ik vroeg het niet aan jou hoor. Ik weet wat je hebt betaald voor een consult. Een consult kost 65 euro dat is excl. reiskosten.
Eigenlijk nog heel schappelijk als ik het bedrag van Pien hoor wat ze betaald voor het op afstand meten.
Mijn ervaring met op afstand meten, wat mijn therapeute ook doet op mest/urine/speeksel/snotjes (en alle andere dingen die je op een wattenstokje kunt doen) is dat je niet alles kunt meten. Alleen dat wat al in het systeem zit. Echt plaatselijke dingen komen daar niet uit.
En daarbij heeft niet iedere therapeut met een Lecherantenne alle frequenties om te meten.
En mensen moeten niet vergeten dat de meeste paardeneigenaren pas naar een Den Hoek gaan of iemand die op dezelfde wijze werkt, wanneer ze het hele reguliere circus al hebben gehad. En men vergeet dan even daar de rekening van te bekijken en wat het ze heeft opgeleverd.
Vaak zit er zo veel 'oliebol' in een lichaam dat dat er gewoon niet uit is met een paar consulten. Het is als het pellen van een ui. Iedere keer een laagje.
Zo heeft mijn paard 10 jaar last gehad van het headsheaking syndroom. Nu een aantal jaar schudvrij. We zijn wel zo'n 4 jr. (tijdens het pollenseizoen) bezig geweest om dit te behandelen.
Niet iedereen kan dit financieel of heeft gewoon het geduld er niet voor als ze niet snel resultaat zien. Dat vind ik echt jammer. Deze manier van behandelen kan gewoon heel lang duren als het iets is wat zich al jaren achtereen heeft opgestapeld in het lichaam.
pien_2010 schreef:Bij mij wordt twee keer op afstand gemeten en ik weet hoe lang Ria daar mee bezig is. Dat is niet even in vijf minuten gepiept daar is ze echt een hele tijd mee bezig. Dat is per meting € 25,-- en dat vind ik echt niet duur. Dus die € 65,-- moet je eigenlijk x 2 doen en dan kom je op € 130,--