Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elisa2 schreef:Ik ook! heb je weleens van lymfgangitis gehoord? daar doen haar symptomen mij aan denken...dikke,pijnlijke benen als ze stilstaat...gevoelige bult op d'r benen waar ze kreupel op is...
Die bloedwormen maken haar kapot van binnen...maar ik denk dat er inmiddels al meer beschadigt is dus het is een terechte vraag tot hoelang je nog door wilt gaan..

. xxsalinaxx schreef:@yvank_, silvia58 en Jet,
Jullie verwoorden precies mijn gevoel.
Je kan niet elk paard redden, en wij zijn al 2 1/2 jaar bezig met allemaal ellende.
Het houd idd een keer op, en ik weet ook niet of dat natuurgebeure werkt, zou leuk zijn maar ben bang bij zo'n beschadigt paard dat het gewoon niet meer werkt.
Ik ga zo richting stal, ff tempraturen, been afspoelen, ik ben benieuwd hoe het met haar en het been is.
Yvank_ schreef:xxsalinaxx schreef:@yvank_, silvia58 en Jet,
Jullie verwoorden precies mijn gevoel.
Je kan niet elk paard redden, en wij zijn al 2 1/2 jaar bezig met allemaal ellende.
Het houd idd een keer op, en ik weet ook niet of dat natuurgebeure werkt, zou leuk zijn maar ben bang bij zo'n beschadigt paard dat het gewoon niet meer werkt.
Ik ga zo richting stal, ff tempraturen, been afspoelen, ik ben benieuwd hoe het met haar en het been is.
Weet je,, als alternatieve geneeswijzen echt zoveel beter waren dan regulier.. Dan werden wel veel meer dieren en mensen genezen... Tuurlijk zijn er uitzonderingen die er wel wat beter van worden maar het grote gros niet..
Zie dat die wond inderdaad op een rotplek zit.. zoals ik al eerder zei volg je eigen gevoel.. Als je je goed voelt bij een bepaalde arts dan moet je daar zeker mee doorgaan maar als jij denkt dit is genoeg.. dan is het genoeg...
Ik kan me goed voorstellen dat het behoorlijk druk is in jou hoofd

Bassenqua schreef:TS, ik leef erg met je mee, vind het voor jullie beide erg triest dat het loopt zoals het loopt. Mirre zal uiteindelijk laten zien wat de goede beslissing is, geloof me, op een bepaald moment weet je het gewoon.
Wat natuurkunde betreft....ik ben 1 van de personen die zweert bij natuurkunde en heb al bij verschillende dieren met verschillende afwijkingen resultaten behaald die met de reguliere geneeskunde niet haalbaar waren. Punt is dat als je daar je mond over open doet er direct van verschillende kanten kritische kanttekeningen worden geplaatst, vaak door mensen die er zo wars van zijn en het zelf nog nooit bij de hand hebben gehad. Ik hou er ook vaak mijn mond over maar ik WEET uit ervaring hoeveel resultaat je ermee kunt behalen.
Ik verwacht nu dan ook reactie's van deze kant en zal daar verder ook niet op reageren. Voor mij is het bewijs al vele malen geleverd en dat is voldoende. Punt is dat het vaak zoeken is, er is geen standaard middeltje zoals bij de da wat bij elk dier met dezelfde aandoening kan worden gegeven, soms moet je een langere adem hebben maar is dat in de reguliere geneeskunde ook niet zo ? Denk dat Mirre daar ook een levend bewijs van is.
Ik hoop dat jullie toch nog op het goede pad terecht komen, regulier of alternatief dat is om het even. Jullie hebben het beide verdiend om eens onbezorgd van elkaar te kunnen genieten. Mijn duimen draaien er voor.
Elisa2 schreef:Bassenqua schreef:TS, ik leef erg met je mee, vind het voor jullie beide erg triest dat het loopt zoals het loopt. Mirre zal uiteindelijk laten zien wat de goede beslissing is, geloof me, op een bepaald moment weet je het gewoon.
Wat natuurkunde betreft....ik ben 1 van de personen die zweert bij natuurkunde en heb al bij verschillende dieren met verschillende afwijkingen resultaten behaald die met de reguliere geneeskunde niet haalbaar waren. Punt is dat als je daar je mond over open doet er direct van verschillende kanten kritische kanttekeningen worden geplaatst, vaak door mensen die er zo wars van zijn en het zelf nog nooit bij de hand hebben gehad. Ik hou er ook vaak mijn mond over maar ik WEET uit ervaring hoeveel resultaat je ermee kunt behalen.
Ik verwacht nu dan ook reactie's van deze kant en zal daar verder ook niet op reageren. Voor mij is het bewijs al vele malen geleverd en dat is voldoende. Punt is dat het vaak zoeken is, er is geen standaard middeltje zoals bij de da wat bij elk dier met dezelfde aandoening kan worden gegeven, soms moet je een langere adem hebben maar is dat in de reguliere geneeskunde ook niet zo ? Denk dat Mirre daar ook een levend bewijs van is.
Ik hoop dat jullie toch nog op het goede pad terecht komen, regulier of alternatief dat is om het even. Jullie hebben het beide verdiend om eens onbezorgd van elkaar te kunnen genieten. Mijn duimen draaien er voor.
Ik geloof ook in de kracht van natuurgeneeskunde...denk dat dat eigenlijk altijd keuze 1 zou moeten zijn vanuit een normale gezonde situatie. Echter schrijven de reguliere artsen vaak eerst troep voor waarvan ze de bijwerkingen wegwuiven en voordat je het weet ben je verschrikkelijk ver van huis wbt je gezondheid..en zie dan nog maar eens helemaal gezond te worden. Het wordt een hele lange weg en de vraag is natuurlijk of je het ooit nog 100% krijgt...
En dat is denk ik voor de TS ook precies de vraag....hoever ga je? in hoeverre is er kans op genoeg herstel voor een paardwaardig leven?
Lymfangitis is ook iets chronisch bij mijn weten...als de lymfen beschadigt zijn dan vraag ik mij af...kunnen ze eigenlijk wel afvalstoffen afvoeren?