En laat hem iets meer doorstappen, nu kan hij bijna zijn achterbeen er niet bijzetten omdat hij zo traag is.En verder is artigold misschien iets wat fijn ondersteund in de periode van opbouwen. Succes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En laat hem iets meer doorstappen, nu kan hij bijna zijn achterbeen er niet bijzetten omdat hij zo traag is.
R12312 schreef:Probeer een keer van iets verder weg te filmen. En dan vanaf de zijkant, alsof je in het midden van de baan staat. Dat geeft een wat beter beeld om te beoordelen hoe hij staptEn laat hem iets meer doorstappen, nu kan hij bijna zijn achterbeen er niet bijzetten omdat hij zo traag is.
Cassidy schreef:DDDara schreef:NU MOET IK ECHT WAT VERTELLEN ne het is SLECHT NIEUWS........
Ik lees net me PB's en nu blijkt dat dit paard al ruim een halfjaar zadelmak is.......... ik ben dus gewoon dubbel opgelicht
De vorige eigenaar heeft hem terug naar de handelaar gebracht omdat het paard gewoon niet te rijden was zo bang en schrikkerig.......
IK VOEL ME ZOOOO GENAAID!!!!!!!
Nu heb ik dus een paard laten opereren dat misschien wel nooit normaal te rijden is.......
Bij het (wat ik dacht) zadelmak maken leek hij heel braaf....... maarja hij leek braaf voor een onbeleerd paard (de handelaar verkocht hem mij als onbeleerd) Maar voor een paard dat al ruim half jaar onder het zadel is.......... DAN WAS HET DUS ECHT GEEN MAKKELIJKE........
Ik voel me zo ontzettend opgelicht........
Ik ben in totaal gewoon richting de €4500 kwijt aan een paard dat dus eigenlijk een probleem paard is..........
Is op te lossen, als je hem naar de juiste persoon brengt. Wordt een projectje correctie en niet inrijden, maar komt goed, gaat alleen meer geld kosten. Ik zou verder niet zelf aanklooien met nog een poging om hem zadelmak te maken, breng hem na de revalidatie naar Gert van 't Hof. Wat bij anderen niet lukt, lukt hem wel.
Dat je dubbel genaaid bent, dat is nu wel duidelijk. Of het een echt probleempaard is, of een gevolg van een niet kundig persoon (of meer niet kundige personen) die hebben lopen aanklooien zal de tijd moeten leren.
Elisa2 schreef:Op het filmpje lijkt ie wat te zwaaien met het linker achterbeen bij het spronggewricht, waar is hij precies geopereerd? kan ook gewoon zwakte zijn van de banden namelijk, komt vaker voor bij jonge paarden.
Verder ga ik met Germie mee..dit soort dingen gaat vaak fout omdat mensen niet genoeg ervaring hebben met jonge paarden. Helaas altijd ten koste van het paard..waar het dus totaal niet aan hoeft te liggen.
dus als de beweging van uit de sprong komt zou ideaal zijn hahahah:P want die is helemaal goed....kally schreef:Zou het er mee te maken gehad kunnen dat hij lastig is geworden door de pijn in zijn been??
En daardoor vervelend deed....
Tis maar een idee.