danoesje schreef:Met wat ik nu zelf heb ervaren en nu ook weer van jou hoor,vraag ik me steeds meer af of ik er weer aan zou beginnen als eagle niet goed komt. Zoveel geld,stress maar vooral verdriet. Zoveel plezier als het goed gaat maar het gaat o zo vaak fout...
Klopt. Ik heb er ook mijn buik van vol. Ik heb ook meerdere paarden verloren, allemaal aan verschillende aandoeningen. Zelfgefokt en aangekocht. Ik heb gewoon heel veel pech gehad met mijn paarden. Ik was er 7 jaar geleden helemaal klaar mee maar kwam deze als veulentje tegen en ik was verliefd. Heb haar gekocht met het idee van; Over 3 jaar ga ik weer rijden en ga ik weer beginnen, ik probeer het nog een keer. Maar dat het al zo snel zo eindigen had ik niet verwacht. Ik had gehoopt dat mijn pech verdwenen zou zijn na 7 jaar maar dat is niet zo. Lijkt wel of er een vloek op ligt. Het mag niet zo zijn denk ik.
Daarbij werken de financiën ook niet meer mee dus houdt het gewoon op. Het is het werk, de tijd, het geld en het verdriet niet meer waard. De leuke momenten wegen niet meer op tegen het negatieve.