Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
aan twee ogen tegelijk.. pfft. Gelukkig staat hij op de kliniek nu, maar ik duim voor jullie dat de schade beperkt blijft.. die kap heb ik nu ook voor Easy en is ideaal, komt niet tegen de ogen aan en het vuil/vocht kan gewoon weflopen. Ik ben hier misschien nog wel blijer mee dan met de kap die ik eerst had. minimelona schreef:Ik heb toch ook een vraag ; het valt me sinds een dag of 2 echt op dat lona haar slechte oog toch echt kleiner is dan haar goede. Nu vraag ik mij af of dit eigenlijk direct al is gebeurd na haar oogontsteking en ik het gewoon niet heb gezien, of gaat hier idd langere tijd overheen? En is dit slecht nieuws voor eventueel meer kans op nieuwe aanval?
.
Ook had hij een streep in zijn oog. DA erbij en die heeft uitgebreid gekeken (ik dacht eerst nog iets in zijn oog gekregen ofzo, omwille van die streep, maar dat zat binnenin, was geen beschadiging maar is fibrineafzetting). Pupil deed al niks meer met de lamp (vandaar ook geen lichtgevoeligheid neem ik aan?). Maar dus buiten het feit dat de pony niet ziet heeft hij eigenlijk nergens last van .. Nu ik bezig ben met druppels & zalf komt er wel wat pus uit (al kan dat misschien ook de zalf zijn?) maar de pony heeft nergens problemen mee .. Ben ik natuurlijk wel blij om, maar toch vind ik het allemaal wel raar .. vandaar dat ik me afvraag of er mensen met soortgelijke ervaringen zijn?