Paard is alert, meewerkend en lekker vlot momenteel
Ik zou hem wat vaker een zaklmap te eten geven
bertine37
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-13 21:05
Blue_Eyes schreef:
bertine37 schreef:
Paard is alert, meewerkend en lekker vlot momenteel
Ik zou hem wat vaker een zaklmap te eten geven
Ja ! Ha..ha...
Anoniem
Geplaatst: 16-02-13 02:05
Mijn paard heeft 1 keer mijn boterham met pindakaas met de verpakking van zilverpapier in het geheel opgegeten! Kreeg het er met geen mogelijkheid uit en grote draak stond het op het gemak voor mijn neus uitgebreid naar binnen te kauwen! heb haar paar penen gegeven omdat ik hoorde dat die laxerend kunnen werken en zag werkelijk waar na 1,5 dag het zilverpapier tussen de drollen glinsteren, wat er uit kon is er al lang uit en wat blijft hangen onderweg, is gelukkig te klein om echt grote schade aan te brengen, anders had je het allang gemerkt aan je paard...
Volgens mij zal het er ondertussen wel al uit zijn :p. Raar paard toch! Eind goed, Al goed!
bertine37
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-13 14:22
Ja, ik denk toch ook wel dat het er al uit moet zijn. moet wel opletten met mijn sleutels enzo... hij is zo speels. verder doet het Paard het goed Ik heb bijna het gevoel dat de batterijen hem goed hebben gedaan Hij loopt zo lekker de laatste tijd.... Of zal het toch de training zijn...
Hihi, misschien , als de batterijen uitgewerkt zijn, kan je hem eens een elektrische oplader voorschotelen. Dan kan je hem ook via het stopcontact opladen als hij even een mindere dag heeft!