Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BigBen schreef:Elco schreef:Wat maakt het nu uit of het te bewijzen valt.?
Als het paard er maar beter van wordt, er is meer tussen hemel en aarde.
Het paard wordt helemaal niet beter van.
Daar zit het 'm juist.
Focussed schreef:Eigenaresse van een hond met zwaar gemetastaseerde kanker werd ook opgegeven door de DA. Hond had absoluut geen kwaliteit van leven meer en omdat inslapen emotioneel niet kon bij de eigenaresse werd er maar gesleept van homeopaat naar paranormaal genezer, accupunctuur etc etc. Dier is uiteindelijk overleden aan z'n kanker na maanden het volgen van een lijdensweg omdat iedere therapeut weer (valse) hoop gaf op genezing.
[***] schreef:@pmagnetiseur, dank voor je uitleg. Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk, maar dat komt waarschijnlijk zoals Gohya al zegt, dat het soms niet te verklaren is.
Ik kan me voorstellen dat een paard dat al een week kreupel staat als gevolg van een verstapping o.i.d. na jouw behandeling de volgende dag weer goed loopt. Maar ik vraag me dan af of dit evengoed niet het geval zou zijn geweest als jij er niet aan te pas was gekomen. Dus voor mij nog steeds geen bewijs dat jouw therapie of handen werken.
Als een paard kreupel is door een peesblessure is het in mijn ogen onmogelijk dat door de energie van/via jouw handen de pees zich weer hersteld. Maar goed, je geeft ook al aan dat je met bepaalde ziektebeelden niets kan. Dat maakt de hele theorie ook zo moeilijk te geloven/begrijpen voor iemand als mij, die niet gelooft in mensen met een genezende gave.pmagnetiseur schreef:zonder vervelend te willen zijn, kan ik bij mijn man ook zijn hoofd/nek masseren en dan wordt de hoofd en/of nekpijn ook minder en ik ben zeer zeker niet in het bezit van een paranormale gave. Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat hetgeen je vertelt en doet gewoon erg vaag is.Accuut oplossen lukt zelden (wel vermindering bij hoofdpijn of bijv. een stijve nek)
Ik zou je absoluut mijn paard eens als "testpaard" willen laten gebruiken, alleen wonen wij echt veel te ver bij elkaar vandaan. Ik vind het wel leuk dat je, je op deze manier opstelt.
gohya schreef:@Ireen_
Het lijkt idd. ook onmogelijk.Maar de scan was overduidelijk,hij liet me de doormidden gescheurde pezen zien op de scan en legde uit wat er dus aan de hand was.
En zo is er nóg een pony die bij mij stond,was niet van mij,maar van een bokker.Had ook een pees door de midden,zou nooit meer bereden kunnen worden.Ook die D.A. had scan gemaakt die duidelijk was.
Ik stelde voor aan de eigenaresse om hem te behandelen.Ze vond het prima maar geloofde hier dus totaal niet in,ze had zich al neer gelegd dat ze nooit meer op hem kon rijden,dat had de D.A. gezegd en dat geloofde ze dus.Na een aantal mnd.loopt hij weer als een kievit,ze berijd hem nu zelfs weer.
marleen_usar schreef:Waar de veearts het op geeft kunnen anderen nog verder gaan, ik heb genoeg wonderen gezien.Ik ben geen arts dus ik mag niet zeggen dat ik mens en dier genees.Ik breng het zelf herstellend vermogen weer op gang.
gohya schreef:Terminale mensen en dieren zijn nooit meer te redden.Het is: zeg nooit,Nooit,maar bij terminale ziekte's durf ik gerust Nooit te zeggen.
gohya schreef:@[***]
Een pony van mij had een peesklap opgelopen,liep op 3 benen.D.A. erbij en die had een scan gemaakt.
De strek én buigpees waren helemaal door! De pony moest op stalrust,het zou zeker 1 jaar,miss. wel langer duren voor er op gereden kon worden,áls er uberhaupt nog op gereden kon worden.
Ik heb deze pony behandeld met mijn handen én met een broei behandeling.Na 3 mnd kon ze alles weer,ze springt,dressuurt,crost.De pony is toen verkocht aan een kleine manege,deed daar ook aan wedstrijden mee en is nooit meer kreupel geweest.De pony was toen ook al 19 jaar oud toen het gebeurde.
gohya schreef:Maar dit was alleen de strekpezen? ik heb het over strek én buigpezen.