Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joolien schreef:Candeletta schreef:mijn paardje is ook op een professionele stal zadelmak gemaakt, en ze had toen heel veel moeite om zich over te geven.. ze is toen weet ik niet hoeveel keren achterover geklapt, zelfs op het beton..
Ik word hier ook een beetje misselijk van...
Bomba schreef:Zo, een kleine update van m'n merrie. Ik heb onlangs contact gehad met de kliniek in Emmeloord, met het oog op een MRI-scan. De DA daar wist me echter te vertellen dat het maken van een MRI geen goed idee is (gezien de blindheid op neurologisch niveau is en ze voor een MRI verdoofd zou moeten worden). Hij raadde me echter wel aan een röntgenfoto te laten maken omdat hij denkt aan een soort van schedelbasisfractuur. Daarbij vond hij het ook een goed idee om een endoscopie van de luchtzakken te laten maken, om te zien of daar bloed in zit.
Mocht het (redelijk) goed lijken op de foto, dan zou hij haar zeker een half jaar de tijd geven. In dit geval is dat tot eind september.
Pauline schreef:Ik vind dit verhaal zo heftig...je merri ziet nog steeds helemaal niets? Wat afschuwelijk moet dat zijn voor haar, maar ook voor jou. Ik heb echt respect voor je inzet.
Bomba schreef:Ik begrijp hoe je er over denkt.. Maar ik wil geen risico's nemen. Haar veiligheid is op dit moment het belangrijkste. Natuurlijk kan een paard altijd schrikken, maar aan de hand heb ik meer controle dan aan de longe. Ik neem maar het zekere voor het onzekere. Eerst maar eens de foto's afwachten of haar hoofd nog heel is.