Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hoe groot is maat 7?
Citaat:Waarom? Overdag zijn er toch ook gewoon knutten? Zeker 's ochtends ook. Als je echt niet wil dat je paard gestoken wordt kan je hem toch beter gewoon 24/7 ophouden? Behalve tijdens het rijden dan...

Citaat:Oke dankjewel voor je uitleg
Die van mij heeft nog geen eczeem maar wel grote kans dat ze het gaat krijgen, daarom nu preventief de deken erop
Ik heb helaas ook geen tijd om zomaar altijd bij haar te zijn, en 's ochtends voor de schemer ga ik toch ook echt niet doen iedere dag
haha.minikatje schreef:dat zal ik maar niet persoonlijk opvatten
pony lief in nu eenmaal niet gemakkelijkste, laten we het daar op houden.
Deken vindt ze gelukkig niet erg, maar als ik hem 2x verkeerd om aandoe en voor de 3e keer goed wil aandoen vindt ze het ook niet leuk meer
Malenka schreef:Die van mij houd van de deken in het 'jeukseizoen' zelfs de deken die over zijn hoofd moet. 's Winters moet ik niet met die deken aankomen. Dan zou hij nog gaan stijgeren om er aan te ontkomen. Maar 's zomers steekt hij zijn neus er zelf in.
__YSB__ schreef:Iemand bekend met het volgende smeerseltje? Dit verkoopt mijn DA.
TKC 97 is een natuurlijke lotion die efficiënt het schuren van paarden ter hoogte van manen en staart oplost, voornamelijk in de warme maanden. Deze lotion houdt ook de meeste insecten zoals vliegen en dazen op afstand.
ellepel schreef:Malenka schreef:Die van mij houd van de deken in het 'jeukseizoen' zelfs de deken die over zijn hoofd moet. 's Winters moet ik niet met die deken aankomen. Dan zou hij nog gaan stijgeren om er aan te ontkomen. Maar 's zomers steekt hij zijn neus er zelf in.
dat doet appie ook, winters een boos hoofd richting deken en zomers houd ik de deken voor en steekt hij zelf zijn hoofd er in.
maar eczeemdekens zitten natuurlijk ook een stuk losser en fijner dan winterdekens.
het enige grote nadeel is zomers wel eens dat we beien statosch zijn als ik de deken er af haal
in elk geval loopt appie nog lekker bloot rond en zonder jeuk terwijl de eerste luizen en schimmelpaarden bij ons zoich helemaal suf jeuken
hahaha
en waarom doen de smileys het bij mij niet?