Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ryjajejo schreef:Jeetje wat zielig, moet ongelooflijk pijn doen.
Sluit me wel aan bij een aantal anderen ik zou hem zo toch ook niet laten staan maar verplaatsen.
Ziet er niet best uit en al zeker niet met het geen hij nu heeft
Wens je heel veel succes en hoop voor jullie dat hij snel beter is!!
geerke schreef:ik denk dat je als eigenaar toch als eerste verantwoordelijk bent voor de staat van je dier....
Je moet er nooit vanuit gaan dat iemand serieus ontwormd en voert....altijd blijven controleren.
De pony was in september eigelijk al te schraal om zo de winter in te gaan.
Als ze 24 uur per dag buiten staan in weer en wind mag er best een beetje vlees op zitten.
Malakay schreef:geerke schreef:ik denk dat je als eigenaar toch als eerste verantwoordelijk bent voor de staat van je dier....
Je moet er nooit vanuit gaan dat iemand serieus ontwormd en voert....altijd blijven controleren.
De pony was in september eigelijk al te schraal om zo de winter in te gaan.
Als ze 24 uur per dag buiten staan in weer en wind mag er best een beetje vlees op zitten.
Als je een hoop geld betaald voor de opfok mag je toch echt wel verwachten dat je paard goed gevoerd wordt en dat de eigenaar van de opfok serieus ontwormd (tenzij anders is afgesproken). Als je hoort hoevaak TS bij haar paard gaat kijken dan kunnen menige paarden eigenaars met een paard in de opfok daar nog wat van leren.
TS, ik ben blij te horen dat de toekomst er weer wat beter uitziet.
xNK schreef:Helaas staat onze jaarling op eindje rijden in opfok, dus wij kunnen daar niet zo vaak heen.
Wij hebben goede contact via mail en ontvangen zo nu en dan een foto van haar
Nolana schreef:Geen woorden voor!!
Sorry maar ts is duidelijk in gebreke geweest zeker als je 3 keer per week naar je pony gaat en niks op merkt??
Dit is een ernstige infectie van bloed wormen en nee dat gaat niet over 1 dag ijs!!
Schandalig!!
Arme pony, hartverscheurend dit!!
Nolana schreef:Geen woorden voor!!
Sorry maar ts is duidelijk in gebreke geweest zeker als je 3 keer per week naar je pony gaat en niks op merkt??
Dit is een ernstige infectie van bloed wormen en nee dat gaat niet over 1 dag ijs!!
Schandalig!!
Arme pony, hartverscheurend dit!!