Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:Ik ben zelf ontzettend nuchter, en ben van "dood is dood", toch heb ik onlangs mijn verongelukte pony laten readen, omdat ik met vragen zat waar ik geen antwoord op had. Die antwoorden heb ik nu wel, maar wat ik er precies van moet denken weet ik nog steeds niet eigenlijk....
horsecookie schreef:papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
Hij kijkt inderdaad een beetje vaag uit zijn oogjes.
papagroom schreef:maar hoe denken we over readers,wichelroedelopers,hand op leggers,etc....dit zijn de echte wazigen.
ponylies schreef:wat ik me afvraag he
de eigenaren denken dat het het paard beter maakt he ,
krijg je niet een soort placebo effect dan ?
papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
papagroom schreef:maar hoe denken we over readers,wichelroedelopers,hand op leggers,etc....dit zijn de echte wazigen.
kyrkelover schreef:Jha ik vindt het paard op het filmpje inderdaad wel een idioot en had hij inderdaad wel even rust kunnen nemen, dat ben ik zeker met je eens.
.
Ireen_ schreef:kyrkelover schreef:Jha ik vindt het paard op het filmpje inderdaad wel een idioot en had hij inderdaad wel even rust kunnen nemen, dat ben ik zeker met je eens.
.
Jij vindt het PAARD een idioot?? Ik vind dit een hele normale reactie, weet vrij zeker dat mijn volbloedje minstens zo zou reageren op alleen al de houding van deze vent, en ik heb echt geen geflipt paard. Ik vind het paard nog netjes... Iemand die er bij voorbaat al een ketting in de mond wil doen kan bij mij meteen ophoepelen, is echt niet nodig. Wat een mafkees zeg!
marleen_usar schreef:Mee eens ik had een slijmbeurs onsteking al een jaar,ben alternatief gegaan, en kan er alles weer mee.Er zitten wel goede tussen, je moet ze alleen weten te vinden.