Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KimberleyE schreef:Jaa ik ook... ik geloof dat ze wel voor was maar was benieuwd wat de risico's waren etc.
En dan haar vader nog ... als hij het niet wilt gaat het feestje niet door ! maarja het is gewoon te gevaarlijk.. van de week ook kwam hij ineens plots omhoog en brak zowat de hand van de jongen die hem vast had...
Hoe gaan hengsten halsters eigenlijk in werken... krijg je daar echt meer druk mee weet iemand dat?
Nou haopen dat alles goed gaat en dat je dan de rest ook kunt laten doen
KimberleyE schreef:Jaa ik ook... ik geloof dat ze wel voor was maar was benieuwd wat de risico's waren etc.
En dan haar vader nog ... als hij het niet wilt gaat het feestje niet door ! maarja het is gewoon te gevaarlijk.. van de week ook kwam hij ineens plots omhoog en brak zowat de hand van de jongen die hem vast had...
Hoe gaan hengsten halsters eigenlijk in werken... krijg je daar echt meer druk mee weet iemand dat?

Super! Nu duimen dat alles goed gaat!
Sueno schreef:banketstaaf??? whahahaha dat heb ik niet getypt
. K*T = poedersuiker 
. Gráni was al van jongs af aan bewust dat wij mensen de baas waren en was hij van onder de indruk. Nu heb ik hem aan álles gewend laten raken, hij is nergens bang van... Maar helaas is hij nu ook bijna nergens van onder de indruk
.
dat paard kijkt ook nérgens van op!".... Tja, dat is soms ook wel een beetje onhandig
.
. Hij doet ook (nog?) niet gevaarlijk. Varekaj schreef:Heb mezelf al de vraag gesteld of ik m'n ruin niet eens moet laten nakijken, die heeft nog meer ballen aan z'n lijf én hengstemanieren dan mijn hengst zelf...