Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
appiesjappie schreef:Blijkbaar mogen mensen die weinig geld hebben geen paard hebben......Terwijl hun passie wel paarden is
appiesjappie schreef:ze heeft echt geen 2500 euro gekost. Ze is gefokt door een merrie van mijn vriend, daarna heeft hij de merrie verkocht. Mijn eigen paard heeft ook geen 1000 euro gekost
appiesjappie schreef:dankjewel kismetje. Ik hoop ook dat hij zo eerlijk is. Dit is voor de eerste keer dat ik dit doe. en misschien vertrouw ik mensen ook wel te veel. Ik ken die verhalen niet omdat ik dit nooit eerder heb meegemaakt.
appiesjappie schreef:dankjewel Cryssie. Dat heb ik ook al eens eerder gehoord dat paarden niet vervoerd mogen worden als ze niet lang kunnen staan. Ben blij dat er toch nog mensen een beetje aardig reageren. Ze zal inderdaad niet eens een uur in de trailer kunnen staan
Kismetje schreef:Het gaat denk ik niemand iets aan hoe het met jou financiele situatie gesteld is toch? Ik zou het hierbij laten, volg je gevoel meid, probeer er iets van te maken met die man, soms moet je gewoon je mede mens in vertrouwen nemen hoe moeilijk dat ook is. Niet meteen het ergste denken..ik heb geen ervaring hierin dus zeg niet te veel, maar als het zo zou werken dat hij de kosten op zich neemt voor alles dan juich ik het alleen maar toe..nogmaals succes en sterkte..ps noteer misschien het telefoon nummer van die man..zodat je hem een keer kan bellen of bezoeken..?
appiesjappie schreef:WE voeren en voeren haar ook maar dikker word ze niet. Zolang ze de pijn blijft houden zal ze niet dikker worden en word ze echt niet geslacht
Iris82 schreef:appiesjappie schreef:WE voeren en voeren haar ook maar dikker word ze niet. Zolang ze de pijn blijft houden zal ze niet dikker worden en word ze echt niet geslacht
Zegt wie? Ze wordt geslacht als ze niets meer waard is voor hem.
Je moet echt niet denken dat 'die man' graag wil dat ze beter wordt, dat hij DA kosten aan haar uit gaat geven. Dat ie medicijnen gaat geven. Je zegt dat je het graag wil geloven omdat je het nog niet eerder meegemaakt hebt, maar geloof mij nou... echt.. ik weet hoe het werkt. Je moet toch leren van de mensen die wel ervaring hebben?
appiesjappie schreef:Dankjewel Kismetje, inderdaad tegenwoordig weet je niet wie je kan vertrouwen en wie niet. Zo kan je ook je hond of je kat verkopen aan iemand die er geen goede bedoeling mee heeft... Ik hoop ook dat alles goed gaat. Vanavond is hij geweest zou een slachter dat ook doen?