Lanita schreef:Zou zoiets ook kunnen om bont in een graasmasker te maken? (die bontjes zijn een set)
Het ligt er aan welke je hebt, maar met een paar tie wrapjes kom je een heel eind hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kukkie schreef:Hmm. Ik ben me gisteren rot geschrokken.
Mijn merie stond de 2 voorgaande jaren af en toe met de GG. Dit jaar heeft ze hem vaker om gehad, wat resulteerde in een heerlijk gezond en slank paardje dat al 4 jaar verstopt zat in haar eigen vet.
Maar nu blijkt dat ze nog maar de helft van haar voortanden over heeft. De lijnen die normaal leeftijd aangeven zie je aan de voorkant zitten. Er is een heleboel afgesleten!
Ik ben dus ten einde raad, want dit was samen met GlucoBalance de enige manier om haar op gewicht te houden.
liljebo schreef:Ik heb dus vandaag een GG gehaald omdat ik niet zo tevreden was met de BP. Paardje snorkelde zo met dat ding om, zelfs als ik een en ander wegknipte.
Maar moet eerlijk zeggen dat de GG tegenvalt. Heb hem pas net om maar ik vind hem niet geweldig zitten. En nu lees ik dat weer van die tanden.. ook niet leuk
Hoop dat ik morgen geen spijt heb... was best een prijzig ding in vergelijk met de bloempot.
liljebo schreef:Jep... en hij werkt dus voor geen meter hier. Billy heeft gewoon een te kleine snoet daarvoor. Het is een compacte blok met halster/gg en alle riempjes en dan zit ie nog nergens naar. Blijft ook niet zitten.
Heb dus maar weer de bloempot omgedaan.
Pfff
En helaas geen probeerweek.
chips
deedee19 schreef:Merrieveulen heb je die constructie zelf gemaakt of kun je zoiets kopen voor de bloempot?
Kukkie schreef:Hmm. Ik ben me gisteren rot geschrokken.
Mijn merie stond de 2 voorgaande jaren af en toe met de GG. Dit jaar heeft ze hem vaker om gehad, wat resulteerde in een heerlijk gezond en slank paardje dat al 4 jaar verstopt zat in haar eigen vet.
Maar nu blijkt dat ze nog maar de helft van haar voortanden over heeft. De lijnen die normaal leeftijd aangeven zie je aan de voorkant zitten. Er is een heleboel afgesleten!
Ik ben dus ten einde raad, want dit was samen met GlucoBalance de enige manier om haar op gewicht te houden.