Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mixx schreef:Mijn twijfel komt omdat ik zeker wil weten dat ik niet een andere plek kan vinden waar hij gelukkig zou kunnen worden... En de twijfel zit ook in de goukorrel-behandeling, hoe dat aan zou slaan!
Maar alle reacties die ik vandaag heb gekregen wijzen geloof ik toch echt op 1 ding...
Mixx schreef:Hij is gewend aan de pijn, dat maakt het niet minder erg maar wel op dit moment dragelijker voor hem. En nogmaals, als hij stilstaat heeft hij geen pijn. Ik vind een paard zomaar in laten slapen zonder er goed over na te denken en goed naar je paard te kijken veel erger...
Hij heeft mij 3 jaar trouwe dienst bewezen, moet ik hem nu dan binnen een dag dood maken?
Mixx schreef:Hij is gewend aan de pijn, dat maakt het niet minder erg maar wel op dit moment dragelijker voor hem. En nogmaals, als hij stilstaat heeft hij geen pijn. Ik vind een paard zomaar in laten slapen zonder er goed over na te denken en goed naar je paard te kijken veel erger...
Hij heeft mij 3 jaar trouwe dienst bewezen, moet ik hem nu dan binnen een dag dood maken?
Mixx schreef:Ja gewend aan de pijn.. dit had hij al toen ik hem kocht.. Ben er alleen pas afgelopen donderdag achter gekomen! Paarden zijn hard voor zichzelf dus denk dat pijn echt wel went... Kan bij mensen ook!
Jij kent mijn paard niet en doet nu alsof je weet hoe het allemaal zit. Ik vroeg een mening, die heb je gegeven. Denk dat het beter is dat je je verder er niet meer mee bemoeit...
Ayasha schreef:Mixx schreef:Hij is gewend aan de pijn, dat maakt het niet minder erg maar wel op dit moment dragelijker voor hem. En nogmaals, als hij stilstaat heeft hij geen pijn. Ik vind een paard zomaar in laten slapen zonder er goed over na te denken en goed naar je paard te kijken veel erger...
Dat jij dat durft zeggen als je net zei dat je hem niet onnodig wil laten lijdenHij is gewend aan pijn?!!! Pijn went niet
![]()
Zomaar in laten slapen? Hij heeft cónstant pijn!!!! Als je echt om hem gaf en niet enkel om je eigen zieltje was hij al in geslapen
Arm dier....
Mixx schreef:Ja gewend aan de pijn.. dit had hij al toen ik hem kocht.. Ben er alleen pas afgelopen donderdag achter gekomen! Paarden zijn hard voor zichzelf dus denk dat pijn echt wel went... Kan bij mensen ook!
Jij kent mijn paard niet en doet nu alsof je weet hoe het allemaal zit. Ik vroeg een mening, die heb je gegeven. Denk dat het beter is dat je je verder er niet meer mee bemoeit...
tjoppie schreef:Zilvermoon schreef:Ik stuur je even een PB met een optie. Die man kan veel. Dat kun je nog proberen
kijk alsjeblieft uit met het alternatieve circuit