Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pauline schreef:Pff heftig joh. Goed dat je gegaan bent, ik hoop dat dit nu de oplossing is.
Heb je nog regulier ook wat gehoord?
Citaat:fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. succes met de verdere behandeling en herstel van je paardje.
Maris schreef:Gelukkig maar dat het niet in Andor zijn hoofd zit ! En helemaal super dat Erik weet wat er aan de hand is, ik denk dat de reguliere artsen zoiets nooit hadden gevonden.
Maar ik kan me voorstellen dat als hij bijna omvalt, dat geen fijn gezicht is !!! Komt dat door de manipulaties ?
Citaat:Vandaag zijn we naar Laarakker geweest.
Andor is doorgemeten en daar kwam uit dat er een probleem is met zijn plexus brachialis, een zenuwcentrum boven zijn schouder en aan het einde van zijn hals.
geerke schreef:Ik geloof dat de oplossing voor jouw probleem(van dat filmpje) gewoon heel simpel is....voer weken tot pap,en op hoogte voeren...dan is er niet aan de hand.
Maar als jij dat niet de rest van zijn leven wil doen,tja....soms wordt het houden van paarden iets ingewikkeld en dan moet je verzorging aanpassen.
Als je daar niets voor voelt dan kun je op de volgende slokdarmverstopping wachten.
Antheman schreef:geerke schreef:ik mag hopen dat hij steriel heeft gewerkt anders heb je er nog een knots van een ontsteking bij....heeft hij geen traumeel ingespoten?
Wat denk je zelf of hij steriel heeft gewerkt??
De vloeistof was op basis van Traumeel.
Pauline schreef:Hoe gaat het nu met hem?