hinta schreef:amber2202 schreef:ik weet het ook nog niet of ik nou ga enten of niet..
het is niet zo dat het al heftig is ofzo.. maar in buitenland zijn er wel al veel paarden aan overleden (dat is mijn grootste angst)
ik ben er nog niet over uit.. misschien dat ik mijn dierenarts eens moet raadplegen om te vragen wat hij denkt/vindt?? (hoop ik wel datie niet zegt DOEN! want is voor hem weer centen natuurlijk!)
wat wil je nou? geen ziek paard, maar iemand die zijn werk doet gun je zijn salaris niet.
nr. 1 inkomen van dierenartsen zijn entingen, dus die verkopen graag, ik ben het wel met amber eens..
)
)
Maar hoe meer reacties en onderzoeken ik lees hoe meer ik ga twijfelen. Ik had eerst al besloten wel te enten omdat ik het risico niet wil lopen maar 150euro betalen en vervolgens er achter komen dat er in Nederland een gemuteerd virus is, daar zit ik ook niet op de wachten. Moeilijk moeilijk...
. Er staat ook dat niemand weet wanneer het hier wel komt en dat was ook al bekend. De farmaceut zegt dat het heus wel hier komt, maar niemand weet dat zeker. LTO spreekt dat niet tegen en daarom zie ik niet zoveel waarde in het bericht. WNV is gevaarlijkst tussen april en september en als je wilt enten moet je dat dus voor die tijd doen. Dat puntje wordt door LTO weer gemist en dat vind ik dus niet zo handig.