Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aukelizzy schreef:@ Kellyyy11: Je hoeft niet kwaad te worden hoor, maar als je misschien wat duidelijker uitgelegd had wat er precies met je paard aan de hand was en wat voor behandelingen er geweest zijn hadden we hier wat anders gereageerd. Net wat MWM zegt: met alleen de mededeling hem in te laten slapen hebben we niets. Wij proberen elkaar te helpen met onze ervaringen, behandelmethodes, ups en downs. Ik vindt het heel naar dat je je paard in hebt moeten laten slapen, was er nog meer met hem aan de hand? Soms zit er inderdaad ook niets anders op en is dat de beste keuze....
denice schreef:( ik heb bij jou op stal gestaan )
Mijn vorige paard heb ik laten scannen, de pezen over de rug waren bij dat paard compleet 'verrot' door vastliggen/vroeg ingereden/verkeerd tuig, dit paard kocht ik van een handelaar, was een erg duur paard, helaas ook plaatselijk verdoofd. Ik heb een half jaar aangeklooid en vervolgens verkocht aan een da. Ze zou zeker nog een jaar op rust moeten, maar kleine kans op volledig herstel. Dit paard was pas 4. Erg moeilijk die dingen. Op de wei zetten is het beste, dan is iig hun hoofd omlaag en komt de rug omhoog. Ik was ook bij bodegraven!