Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ave schreef:O haha nee zo bedoelde ik het niet!
Staat een beetje onhandig opgeschreven inderdaad!
Ik bedoelde dat hij al een tijdje geen jeuk meer heeft.
Zoals ik schreef heb ik hem een tijdje een deken om gehad maar die zijn beide na korte tijd gescheurd.
Hebben ze ook laten repareren en opnieuw omgedaan maar op een gegeven moment hield hij een tijdje op met schuren.
Toen hebben we zijn deken dus in de kast gelegd, omdat hij overbodig was. En met het stroom op de wei bedoelde ik dat áls hij plots weer jeuk zou krijgen hij geen mogelijkheid had tot schuren. En aangezien ik hem dagelijks borstel ect. zou ik meteen merken dat hij jeuk had! Dit was niet het geval en hij is al een week of drie jeukvrij. Helaas heeft hij nu als hij in stal komt dus weer jeuk/zin om te schuren..
ellepel schreef:weet je wat ik raar vind?
dat er lactose in dat hippo-exzema zit.
ellepel schreef:nazomer gras bevat best nog veel voeding, bij ons gaan er nog steeds paarden flink aan de dunne als ze in een neuw stuk gras komen.
het groeit ook nog behoorlijk snel.
Pastel:
bij ons kriebelt ook alles,maar komt van het verharen!
als we wat binnen zetten gaan ze allemaal massaal met kont en hals overal tegenaan hangen,duurt een minuut of 10 en als alle manen helemaal in de war zijn houden ze pas op.
en dat zijn gezonde dieren zonder eczeem![]()
lynne8:
als die deken nu niet past dan past die in maart ook niet lijkt mij?
enige wat helpt is deken opdoen, of je dier compleet uit het gras houden en op tijd op stal zetten.
maar verder zal het wel moeilijk worden denk ik