Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:beter toch als ie niet meer schud?
is er wat veranderd dan? het weer misschien,minder stof?
emaartje: ik had luffanil tabletjes,daar kreeg hij gewoon de mensendosering van, die hielpen niet echt goed vond ik en ik heb de pollinosan gebruikt en die hielpen wel, het schudden hield niet op maar werd wel minder![]()
valt te proberen omdat het homeopatisch is,maar ik denk dat druppels van josefien veel beter werken
ellepel schreef:en ap schud dus nog steeds niet![]()
ik was wel benieuwd na de regen of het voor hem verschil zou maken, dus gisteren gereden en helemaal niks.
Emaartje schreef:niemand ervaring met de pollen druppels van groene os?
singasong schreef:Emaartje schreef:niemand ervaring met de pollen druppels van groene os?
Als je zeker weet dat je paard allergisch is voor pollen zijn dit hele goeie druppels! Mijn holistisch therapeute schrijft ze ook voor bij dieren met een pollenallergie!
beantsje schreef:Ik ben bezig met klassieke homeopathie (Marjon vd Boogaard) en het lijkt nu wel te verbeteren.
Zijn er meer die hier ervaring mee hebben?
singasong schreef:beantsje schreef:Ik ben bezig met klassieke homeopathie (Marjon vd Boogaard) en het lijkt nu wel te verbeteren.
Dat vind ik nou heel interessant! Zou jij willen aangeven wat je voorgeschreven hebt gekregen? Mag ook per pb!
Vast bedankt!
singasong schreef:beantsje schreef:Ik ben bezig met klassieke homeopathie (Marjon vd Boogaard) en het lijkt nu wel te verbeteren.
Dat vind ik nou heel interessant! Zou jij willen aangeven wat je voorgeschreven hebt gekregen? Mag ook per pb!
Vast bedankt!
Emmaa_92 schreef:Ik ben nu het homeopatische middel van de paardendrogist aan het proberen, maar tot nu toe geen effect.
Is er iemand bij wiens paard dit goed werkt?
beantsje schreef:Ik weet niet of je iets van het principe van klassieke homeopathie weet, maar op zich heb je daar niets aan. Klassieke homeopathie is namelijk een holistische benaderingswijze; dat betekent simpel gezegd dat het paard als geheel wordt behandeld. Een aandoening op zich wordt niet behandeld maar wordt gezien als onderdeel van een totaalbeeld (van lichaam en geest). Dat totaalbeeld wordt behandeld. Dat betekent dus dat een ander paard dat dezelfde aandoening heeft, een totaal ander middel krijgt.
Op zich wil ik het best zeggen hoor, het middel is LYCOPODIUM CLAVATUM (wolfsklauw). Na wat info van Marjon erover en wat Googlelen lijkt dat middel inderdaad heel goed aan te sluiten bij Aileen, vooral wat haar gedrag en karakter betreft.
Overigens ben ik zelf ooit een paar keer behandeld door een klassiek homeopaat. Eerst was ik daar heel sceptisch over maar had er goede resultaten mee. Achteraf hoorde ik wat voor middel ik had gehad en wat daarvan de betekenis was. Het gekke is dat niet alleen mijn lichamelijke klachten opknapten, maar dat ook bepaalde gedragskenmerken geleidelijk zijn veranderd. Heel frappant...
Dat is voor mij ook de reden geweest om het ook maar eens bij Aileen te proberen.
O ja, het grappige is, dat ik door iemand die een soort Bioscan doet, al eens heb horen zeggen dat Aileens zwakke(re) plek haar lever is. Dit heb ik niet aan Marjon verteld maar ik heb door Goolgelen gevonden dat het middel wat ik van haar gekregen heb, bij mensen/dieren past die vaak wat lever/darmklachten hebben.
beantsje schreef:'t is de vraag of het hierbij blijft....het zou nog best wel wat anders kunnen worden.
Prettige bijkomstigheid is dat Aileen tegen kostprijs wordt behandeld; ik heb een flesje nagezonden gekregen voor een tientje terwijl ik op de envelop zag dat alleen de porto al 6,50 was.
By the way, wat voor therapie geeft jouw holistisch therapeute?
Holistisch is tenslotte alleen een kenmerk van een bepaalde therapie, een benaderingswijze maar is geen geneeswijze op zich. Combineert ze misschien een aantal therapieeen?
sylaine4ever schreef:hey allemaal,
die van mij heeft ook het headshaking ze heeft nou druppels en nou gaat t goed heb er prive les bij .
we zijn aan het rechtrichten want dat wou ze niet en nou is het schuuden ook een heel stuk minder.
nou zijn mijn instructeur dat dat kwam dat schudden omdat ze niet goed genoeg rechtgericht was?
wie heeft daar nog meer ervaring mee .
groetjes sabine
singasong schreef:Emaartje schreef:niemand ervaring met de pollen druppels van groene os?
Als je zeker weet dat je paard allergisch is voor pollen zijn dit hele goeie druppels! Mijn holistisch therapeute schrijft ze ook voor bij dieren met een pollenallergie!