Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sanet schreef:Ik ben nu een poosje Agrobs Myo Protein aan het bij voeren, maar dat levert nog niet het resultaat wat ik gehoopt had.
Mijten is hier bijna niet te krijgen. Dus ik lees graag mee waar jullie goede ervaringen mee hebben.
Ook warm. M'n pony had er wel echt wat last van (hogere ademhaling). De grote vos was er lekker soepel door

ellepel schreef:Die Pavo proteïne heb ik ook eens gekocht
Maar 75 euro voor :
Luzerne / Sojaschroot, getoast / Lijnzaadschilfers / Calciumcarbonaat / Biergist / Appelpulp / Sojaolie.
Vond ik echt een belachelijke prijs.
Als je kijkt wat sojaschroot kost dan slaat het echt nergens op.
Dan kan je net zo goed luzernebrok geven en sojaschroot los kopen.
Heeft mijten ook te koop trouwens, kost je dan echt bijna niks
https://www.mijten.be/nl-nl/sojaschroot ... uhGvBEfdcs

eet liever uit het gat in zijn hooinet dan gewoon los van de grond.
Binck8 schreef:Nou...![]()
De tanden van Binck zijn een heel eind in orde. Er staan wat kiezen een heel klein beetje los en wat randjes weggevijld maar was er beter aan toe dan vorig jaar.
Bij de shet daarentegen.... Zij maakte sinds 3 dagen af en toe een propje dus vroeg de tandarts toch even te kijken. Blijkt ze een hartstikke rotte kies te hebben. Helaas is het trekken niet gelukt, de helft wel (die in haar tong prikte) maar de andere helft niet. Het brokkelt helemaal af. Ze heeft ook erg heftig gereageerd op de morfine die ze na de verdoving kreeg. Ik zit nu bij haar in de stal, ze is echt zichzelf nog niet.
Nu afwachten of ze ondanks de kies weer beter kan eten uiteindelijk. Als dat niet zo is en ze heeft er last van dan moet ze naar de kliniek....