Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Dat vraag ik me af... Mijn paard heeft ook altijd eczeem klachten dit jaar niet. Pony van vriendin zware eczeem al jaren. Dier staat nog steeds zonder deken of smeren nergens last van en dit hoor ik hier in omgeving veel meer.
Yontheke schreef:Pfff mijn paard krijgt nu wat plekken op zijn schouders door de RSIH. Heeft altijd Rambo dekens op, ook in de winter. Vorige zomer maat 191 maar die zit nu behoorlijk krap omdat hij nog gegroeid is (is nu net 6) in de hoogte en heel erg in zijn bespiering. Van de winter zijn winterdekens ook al vervangen naar maat 198 dus nu zijn RSIH ook. Alleen krijgt hij nu toch schuurplekjes op zijn schouder. Ik heb dus net 2 nieuwe in de 198 gekocht voor deze zomer.![]()
Welke deken zou ik nog kunnen proberen?
Ik zou voor even kunnen kijken of zijn maatje 191 voor schuurplekken zorgt, die heb ik nog liggen van vorig jaar. Maar die lijken me toch echt te krap.
Hilde_ schreef:Hoi!
Ik ben op zoek naar testers voor een nieuw voedingssupplement voor paarden met zomereczeem. Wie van jullie zou dit willen testen? Stuur me dan even een PB. Geef ik daar meer informatie.